به گزارش پارس به نقل از ایسنا، استیون جرارد هافبک باسابقه تیم ملی انگلیس تصمیم گرفت امروز برای همیشه از تیم ملی فوتبال انگلیس خداحافظی کند تا تنها تمرکزش را بر روی لیورپول بگذارد.

هافبک سابق تیم ملی انگلیس که 14 سال پیراهن سه‌شیرها را به تن کرد، موفق شد با این تیم افتخارات زیادی را کسب کند. او پس از پایان جام جهانی برزیل تصمیم گرفت تا دیگر همراه تیم ملی انگلیس نباشد و برای همیشه از فوتبال ملی خداحافظی کند.

جرارد 114 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد که موفق شد 21 گل به ثمر برساند.

استیون جرارد پس از خداحافظی از تیم ملی انگلیس گفت: مدت‌ها به این تصمیم فکر کردم. تصمیم خیلی سختی بود اما در نهایت فکر می‌کنم خیلی خوب بود که توانستم امروز خداحافظی‌ام را از تیم ملی انگلیس اعلام کنم. با توجه به اینکه لیورپول پس از سال‌ها جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده می‌خواهم تمرکزم روی تیم باشگاهی‌ام باشد اما ارتباط من با تیم ملی انگلیس قطع نشده و اتحادیه هر کمکی از من بخواهد دریغ نخواهم کرد.

جرارد ادامه داد: از خانواده، دوستان و هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. 14 سال رویایی را در تیم ملی انگلیس پشت سر گذاشتم و به دقیقه دقیقه آن افتخار می‌کنم. بیش از هر چیز می‌خواهم از هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس تشکر کنم که در این مدت به من لطف داشتند. پس از آن از روی هاجسون تشکر می‌کنم که این شانس را به من داد تا در جام جهانی برزیل همراه این تیم باشد. من رابطه خوبی با او دارم و هیچ وقت این لطف او را فراموش نمی‌کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: در زندگی بعضی وقت‌ها مجبور هستید تصمیم‌های سختی بگیرید. وقتی از برزیل آمدیم خیلی به خداحافظی از تیم ملی انگلیس فکر کردم. با دوستان و هم‌تیمی‌هایم نیز مشورت زیادی داشتم از جمله با برندان راجرز سرمربی لیورپول مشورت کردم و در نهایت این تصمیم را گرفتم.

استیون جرارد در حالی از تیم ملی انگلیس خداحافظی می‌کند که فرانک لمپارد نیز پیش از این خداحافظی‌اش را از تیم ملی انگلیس اعلام کرده بود.