سایت الشرق قطر در واکنش به خبر علاقه باشگاه العربی قطر به جذب دژاگه با یکی از مسئولان این باشگاه قطری مصاحبه‌ای را ترتیب داد و نکته جالب اینکه این مسئول باشگاه العربی که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد که با اشگان دژاگه به توافق رسیده‌اند و این بازیکن ایرانی به زودی وارد قطر می شود تا با این تیم قرارداد ببندد و به رسانه‌ها معرفی شود.

این مسئول باشگاه العربی گفت: می‌خواهیم برای حضور هر چه قدرتمندتر در فصل جدید لیگ ستارگان قطر با سه بازیکن خارجی قرارداد ببندیم که این سه بازیکن عبارتند از پابلو هرناندز مهاجم سابق سوانسی و والنسیا، اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام و امو ازگایل بازیکن نیجریه ای که در لیگ بلژیک بازی می‌کند. این سه بازیکن اولویت اصلی ما در فصل جابجایی تابستانی هستند و با آنها مذاکراتی هم داشته‌ایم. علاوه بر این سه بازیکن ما یک بازیکن خارجی دیگر هم داریم و آن پابلو سرجیو است که با او به توافق نهایی رسیده ایم.

او ادامه داد: اشکان دژاگه به زودی وارد قطر می‌شود تا درباره همه ریز و درشت‌های قرارداد او به توافق برسیم. او در آکادمی اسپایر حاضر می‌شود تا در تست پزشکی باشگاه شرکت کند و رسما به رسانه‌ها معرفی شود. دژاگه از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران است و با این تیم در جام جهانی برزیل هم حضور یافت و بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت. با ازگایل نیجریه‌ای هم به توافق نهایی رسیده‌ایم و او هم به زودی در قطر حاضر می‌شود تا قراردادش را نهایی کند و به رسانه‌ها معرفی شود. این سه بازیکن که العربی با آنها به توافق رسیده است تجربه بسیار بالایی دارند و از نظر فنی همه بسیار قوی هستند. ما مدت‌ها است که آنها را زیر نظر گرفته‌ایم و فیلم بازیهای آنها را به کرات دیده‌ایم. سرمربی تیم هم از هر سه آنها راضی است و به زودی قراردادشان را نهایی می کنیم.

این مسئول باشگاه العربی در پایان سخنان خود گفت: این سه بازیکن جدید در اردوی خارجی ما که قرار است از سی‌ام همین ماه تا 14 آگوست در آلمان برگزار شود شرکت خواهند کرد. ما آرام آرام حرکت می‌کنیم و به خوبی می‌دانیم که این سه بازیکن چه کمک بزرگی به ما می‌کنند.

این باشگاه قطری چندی پیش سامی جابر چهره نام آشنای فوتبال عربستان و آسیا را به عنوان مدیر ورزشی خود انتخاب کرد. قرار است سامی جابر مسئول جذب بازیکنان جدید العربی باشد و به نوشته الشرق به زودی هم با اشکان دژاگه در قطر دیدار خواهد داشت.

اشکان دژاگه فصل خوبی را با فولام پشت سرگذاشت و بازی‌های رضایت بخشی را هم برای این تیم به نمایش گذاشت، اما مانع از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر نشد. او از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت او هم مانند چند ستاره دیگر ایران، فوتبال قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می کند یا نه.