در حالی که علی نظری جویباری از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که باشگاهش به دنبال جذب کریم انصاری فرد است و مهاجم تیم ملی در فهرست امیر قلعه نویی نیز بود، امروز (جمعه) بهرام افشارزاده از منتفی شدن احتمالی حضور این مهاجم ملی‌پوش در استقلال خبر داد.

افشارزاده به ایسنا گفت: احتمال حضور انصاری فرد در استقلال تقریبا منتفی است و این بازیکن در حال مذاکره با چند تیم دیگر است که تا آستانه توافق نهایی با آنها پیش رفته است.

باشگاه استقلال در صورت جذب انصاری‌فرد مجبور است یک نفر از بازیکنان بالای 23 سال خود را از لیستش حذف

درحالی که بهرام افشارزاده از احتمال پایین حضور انصاری فرد در تیمش خبر داده است، با این حال پرسش اصلی این است که اگر این مهاجم ملی‌پوش به استقلال بیاید، چه بازیکنی از لیست آبی‌پوشان خط خواهد خورد؟ در حال حاضر از علی‌رضا خرسندنیا، بازیکن 24 ساله ای که فصل گذشته در پدیده مشهد بازی کرده، جاسم کرار هافبک نام آشنای عراقی، مهدی کریمیان هافبک میانی فصل گذشته تراکتورسازی و احمد جمشیدیان هافبک طراح استقلال که فصل ناموفقی را سال گذشته پشت سر گذاشت به عنوان گزینه های محتمل برای خط خوردن از لیست استقلال نام می برند.

هریک از نام های فوق قابلیتی برای حضور در این لیست را دارند. علی‌رضا خرسندنیا بازیکن جوانی است که با حضور تیموریان و ابراهیمی در میانه زمین استقلال شانس چندانی برای بازی کردن ندارد. دیگری جاسم کرار است که ظاهرا آنقدر از شرایط آرمانی فاصله دارد که قلعه نویی ترجیح داده در ترکیه به او فرصت بازی کردن هم ندهد. نفر بعدی در این لیست کریمیان است که علاوه بر سن نسبتا بالایش نتوانسته چندان رضایت قلعه نویی را در ترکیه جلب کند. آخرین نفر در این لیست جمشیدیان است که نگرانی از بازگشت مصدومیت او دلیل اصلی قرار گرفتنش در این لیست است. ظاهرا شانس جمشیدیان برای خط خوردن در لیست قلعه‌نویی بیش از سایرین است و اگر استقلال کریم انصاری‌فرد را جذب کند باید منتظر خط خوردن روی نام این بازیکن باشیم.

استقلال در حال حاضر 18 بازیکن بالای 23 سال دارد و در صورت جذب بازیکن جدید باید یکی از این بازیکنان را خط بزند.