به گزارش پارس مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا ، درباره صحبت‌های اخیر داریوش مصطفوی رییس سابق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آقای مصطفوی مصاحبه‌ای را اخیراً با یکی از رسانه‌های گمنام انجام داده و در آن حرف‌های نادرستی را همراه با توهین به فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرده است.

او افزود: ما تصمیم گرفته‌ایم تا به صورت جدی این صحبت‌های مصطفوی را پیگیری و از او شکایت کنیم. جالب است این فرد که پیش از این از سوی مجمع فدراسیون فوتبال از ورزش و فوتبال خلع‌ید شده حالا اینچنین صحبت‌هایی را نسبت به فدراسیون فوتبال بیان می‌کند.

امیرحسین حسینی با بیان اینکه پیش از این مصطفوی چندین بار خواستار پس گرفتن شکایت مطرح شده علیه او شده بود خاطرنشان کرد: پس از درخواست‌هایی که مصطفوی از ما داشت شکایت‌های خود را از او پس گرفتیم اما این بار به صورت جدی شکایت خود را پیگیری خواهیم کرد.

او تصریح کرد: مصطفوی شعور افکار عمومی را به تمسخر گرفته است. امثال او دوست داشتند تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی از سه تیم هم گروهی‌اش گل‌های زیادی دریافت کند و با بدترین عملکرد به ایران باز گردد. اما دیدیم که این اتفاق نیفتاد و رسانه‌های مطرح جهان از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تمجید کردند.

او اضافه کرد: مصطفوی در صحبت‌های خود اظهار کرده برخی از رسانه‌هایی که از کی‌روش حمایت می‌کنند عملکردی مشکوک دارند. اما گویا ایشان رسانه‌ها را نمی‌شناسند. در حالیک ه شاهدیم رسانه‌های خارجی از عملکرد تیم ملی و کی‌روش حمایت می‌کنند او به تیم ملی و عملکردش بی‌احترامی می‌کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مصطفوی در صحبت‌های خود اظهار کرده فدراسیون فوتبال 50 میلیارد تومان برای کی‌روش هزینه کرده گفت: مصطفوی باید در دادگاه پاسخگوی تمام ادعاهایی که مطرح کرده باشد و فدراسیون از او می‌خواهد تا مستندات خود را ارائه دهد.

حسینی اضافه کرد: مصطفوی همچنین در صحبت‌های خود گفته تیم ملی شانسی به جام جهانی رفته است اما باید بگویم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کرد و به هیچ وجه این امر شانسی نیست.