به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین؛یحیی گل محمدی تا به حال اینقدر منتقد نبوده است! او که موافق تمدید قرارداد کارلوس کروش است می گوید او بماند اما به شرطی که یک تعامل کلی با مربیان ایرانی داشته باشد.

یحیی  در این مورد می گوید:«کروش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته امیدوارم وقتی می‌آید تعاملی هم با مربیان ایرانی داشته باشد و ما از اطلاعات ایشان بهره کافی را ببریم که این هم برمی‌گردد به سیاست فدراسیون و اینکه چقدر روی کروش تأثیر دارند و می‌توانند اعمال نظر کنند که البته زیاد چشمم آب نمی‌خورد.»

او اما از انتظاراتش از کروش هم حرف زده است.یحیی می گوید دوست دارد بداند که کروش از چه تمرین هایی برای بازیکنانش استفاده کرده است:«تیم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی نسبتا خوب و راضی‌کننده ظاهر شد. مخصوصا در دو بازی اول مقابل نیجریه و ‌آرژانتین و آمار دوندگی این تیم نسبت به گذشته و دوره‌های قبلی ایران در جام جهانی خیلی بیشتر بود که این نشان‌دهنده عملکرد کروش است اما من انتظار دارم به عنوان یک مربی باشگاهی بدانم چه تمریناتی به بازیکنان تیم ملی داده شده و تکنولوژی به کار برده شده برای بازیکنان چه بوده، چه صحبتی با بازیکنان از نظر روحی و روانی کرده اینها مسائل کاربردی است که من خودم شخصا به عنوان یک مربی دوست دارم این اطلاعات را داشته باشم اما این بستگی به تعامل ایشان با مربیان باشگاهی دارد و اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا نه و آیا فدراسیون می‌تواند در این بحث اعمال  نظر کن یا نه. باید ببینیم چه می‌شود.»

او در بخش دیگری از حرف هایش در پاسخ به این سوال که آیا شما هم از حضورهنرپیشه‌ها در برزیل انتقاد کرده بودید این واکنش را نشان داده است:«من کاری به حضور هنرپیشه‌ها در برزیل ندارم همه آنها دوستانم هستند و آنها هم دوست داشتند بروند و فوتبال را از نزدیک ببینند خیلی هم خوب شد که به برزیل رفتند حرف من این نیست که چرا هنرپیشه‌ها به برزیل رفتند حرف من این است که  چرا مربیان جوان زیادی که در ایران داریم به برزیل برده نشدند تا چیزهای بیشتری یاد بگیرند و ارتباطات بهتری داشته باشند؟ یک ماه قبل آمدند و گذرنامه من را گرفتند و گفتند ویزای شما آماده است اما دو روز مانده به پرواز گفتند اسپانسر جا زده است. آیا فدراسیون لنگ اسپانسر است تا به آنها پول بدهد؟ اینها مسائلی است که مربیان ایرانی را سرخورده می‌کند.فدراسیون این همه هزینه کرده برای بردن آدم‌هایی که اصلا معلوم نیست آنجا چه کار کرده‌اند و در برزیل وظایف‌شان چه بوده است و برای چه به جام جهانی رفته‌اند. شنیدم یکسری آدم‌ها به برزیل رفته‌اند تا مشکلات تیم ملی را بررسی کنند و مشکلات فوتبال ایران را بررسی کنند در صورتی که اصلا آنجا جایی نیست که بخواهند این کارها را انجام بدهند.اطلاعاتی که می‌خواهند را باید در ایران بدست بیاورند نه در سواحل ریودوژانیرو!»

اما نظر مربی ذوب آهن درباره قرعه کشی لیگ برتر:«قرعه‌کشی باید واقعا قرعه‌کشی باشد. بعضی مواقع مصلحت در نظر گرفته می‌شد که این درست نبود. هر چه قرعه هست همان درست است البته معذوراتی هم وجود دارد مثل اینکه یک ورزشگاه متعلق به دو باشگاه است اما اینکه دربی تهران همواره باید در هفته‌های ششم و هفتم برگزار شود از نظر من این قضیه لوث است.»