به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار کرد: ما همچنان در حال مذاکره با کارلوس کی‌روش هستیم و به نظرم در میان مربیان خارجی، کی‌روش از همه یک گام جلوتر است. امروز ایمیلی از سوی کارلوس کی‌روش به دست ما رسید و در حال حاضر تفاهم‌های ابتدایی با این مربی انجام شده است. اما هنوز سوالاتی در بین دو طرف باقی مانده که باید پاسخ داده شود.

رییس فدراسیون فوتبال ایران افزود: کی‌روش پنجشنبه به ایران سفر می‌کند و در مورد قرارداد نهایی و تفاهم پایانی با او صحبت خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد حضور ایران در جام جهانی گفت: جام جهانی تجربیات بزرگی را برای ایران به همراه داشت. این تجربیات درلیگ برتر فوتبال ایران نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: امسال ما لیگ را زودتر از موعد مقرر برای حضور قوی‌تر تیم ملی فوتبال ایران تعطیل کردیم. امسال نیز یک فصل جدید با تجربیاتی جدید در حال آغاز شدن است که باید نقاط ضعف و قوت آن را مشخص کنیم و در این میان فقط به برگزاری لیگ فکر نکنیم بلکه باید یک لیگ باکیفیت با استانداردهای لازم و مناسب را در نظر بگیریم.

او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد برخی از ارقام بالا در قراردادهای این فصل لیگ برتر نیز گفت: به نظرم باید باشگاه‌ها با یکدیگر اتحاد داشته باشند و رقم‌های اینچنین بالا را به بازیکنان ارائه ندهند. البته اجباری در این میان وجود ندارد اما ما گفتیم که سقف قراردادها را رعایت کنند.