بهرام افشارزاده در مورد روند مذاکرات باشگاه با ملی‌پوشان استقلال اظهار داشت: نظری جویباری در حال مذاکره با این بازیکنان است. با توجه به خستگی حاصل از مسابقات جام جهانی، 4 ملی‌پوش استقلال در حال استراحت هستند. زمان به اندازه کافی در اختیار داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه سرژیک تیموریان برادر آندرانیک در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اعلام کرده که برادرش با مبلغ کمتر از سال گذشته با استقلال قرارداد امضا نمی‌کند، گفت: ما هنوز با تیموریان در مورد مسائل مالی صحبتی انجام نداده‌ایم که بخواهیم این صحبت‌ها را مطرح کنیم. این صحبت‌ها را برادر تیموریان در رسانه‌ها مطرح کرده اما چیزی به ما اعلام نکرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با آندو مذاکرات را ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: هواداران استقلال بدانند همه تلاش‌مان را می‌کنیم و به هر نحوی که شده است، تیموریان را در استقلال نگه می‌داریم.

افشارزاده در خصوص احتمال جذب جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: نکونام را کاپیتان استقلال می‌دانیم. برای نکونام احترام خاصی قائلم و حتی زمانی که کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا شد، در نامه‌ای از زحمات این بازیکن تشکر کردم. نکونام استقلالی است و اگر خودش علاقمند باشد، او را به استقلال باز می‌گردانیم.

وی در پایان عنوان کرد: هنوز با نکونام مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم اما علاقمند به حضور این بازیکن در استقلال هستیم.