به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین؛ كارلوس كروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با علی كفاشیان گفت: «برای پیگیری كارهای كادر فنی به فدراسیون آمدم. همچنین فدراسیون ایران هم بابت حضور پرقدرت ایران در جام جهانی از من تشكر كرد. من هم این فرصت را داشتم تا تقدیر و تشكر كنم كه این فرصت خوب را در اختیار من قرار دادند تا سرمربی ایران باشم.»


او ادامه داد: «كفاشیان در این جلسه باز هم تمایل خود را برای ادامه همكاری من با تیم ملی نشان داد. من هم طی 11 ماه گذشته علاقه خودم را برای ادامه همكاری با ایران نشان داده‌ام. ولی الان دیگر صحبت كردن مهم نیست. اگر فدراسیون ایران می‌خواهد با من ادامه دهد، باید مكتوب این موضوع را اعلام كند. اگر مكتوب پیشنهاد بدهند ما فكر می‌كنیم و اگر به توافق برسیم، ادامه می دهیم و در غیر این صورت به عنوان دوست باقی می‌مانیم.»


كروش گفت: «تكرار می‌كنم كه خوشحالم با فدراسیون ایران كار می‌كنم ولی باید ابتدا پیشنهاد مكتوب خود را بدهند تا ببینم چه می‌شود. البته زمان خاصی برای این موضوع مشخص نشده و نمی‌دانم تكلیف این موضوع چه زمانی روشن می‌شود. من از تمام افرادی كه حمایتم كردند تشكر می‌كنم.»


كروش در پاسخ به این سوال كه آیا بازگشت همراه با كاروان ایران به معنای تمایل او برای ادامه همكاری با تیم ملی است؟ گفت: «من خودم را با مربیان دیگر مقایسه نمی‌كنم. من عادت ندارم از مسئولیت‌های پیش رو فرار كنم و بدون اینكه توجه كنم چه اتفاقی می‌افتد، به ایران برگشتم. خوب نیست كه بعد از پایان تورنمنت، مربی با تیمش برنگردد و برود. این مدل كار من است و به روش دیگران هم كاری ندارم.»


او در پایان گفت: «من با صلح آمدم و اگر لازم باشد بروم، با صلح می‌روم. بار دیگر تاكید می‌كنم كه ابتدا فدراسیون باید پیشنهاد مكتوب بدهد.»