در خصوص تمدید قرارداد خود با استقلال و حضورش در تمرینات چند روز آینده صحبت‌های زیر را انجام داد.

 چرا امروز به تمرین نرفتی؟

به خاطر کار اداری که داشتم از کادر فنی اجازه گرفتم.

 از ابتدا شروع کنیم. با وجود اینکه گفته بودی با تراکتورسازی مذاکره کردی اما در نهایت در استقلال ماندی.

خدا را شکر آنطور که دوست داشتم قراردادم را تمدید کردم و باید بگویم نمی‌خواستم از تیم محبوبم جدا شوم.

 اما پس از مصاحبه‌ای انجام دادی خیلی‌ها عنوان کردند می‌خواستی بازارگرمی کنی در این خصوص چه توضیحی داری؟

اصلا بحث بازارگرمی نبود چون من به صورت حضوری با 2 نفر از مسئولان ارشد باشگاه تراکتورسازی صحبت کردم و دلیل صحبت‌هایم هم مشکلات مالی بود و احساس کردم اگر نتوانم با استقلال به توافق برسم باید با تیم‌های دیگر صحبت کنم ولی خدا می‌داند که بحث بازارگرمی و این جور مسائل نبود. من با خانواده‌ام مشورت کردم و چون از استقلال خیلی طلب داشتم نمی توانستم بدون اینکه تکلیف طلبم روشن شود از استقلال بروم. به همین دلیل تصمیم گرفتم اگر مشکلم را حل کنند بمانم.

 بعد از مذاکره با تراکتورسازی قلعه‌نویی از تو ابراز دلخوری کرد و گفت توقع نداشته تو به تیم‌های دیگر صحبت کنی.

من به صورت تلفنی با آقای قلعه‌نویی حرف زدم و می‌توانید از نظری جویباری بپرسید که به ایشان گفتم فقط به خاطر امیر قلعه‌نویی این قرارداد را امضا می‌کنم. این حرف‌ها را نمی‌زنم که فکر کنند اهل پاچه‌خواری و این صحبت‌ها هستم اما قلعه‌نویی برایم در این دو سال خیلی زحمت کشید و سال اولی که به استقلال برگشته بود به من گفت امسال باید 10 گل بزنی. در آن سال اول تن به کار ندادم ولی سال پیش حرف‌های او را گوش کردم و دقیقا همان 10 گلی که قلعه‌نویی می‌خواست را زدم. من نه پولکی هستم و نه ناز می‌کنم و مبلغ قراردادم هم مشخص است. حتی به استقلال هم تخفیف داده‌ام ولی به خاطر اینکه قلعه‌نویی گفت از من دلخور است قراردادم را امضا کردم.

 شرایط امسال استقلال را چطور می‌بینی؟

خدا را شکر یک عده بازیکن جوان هم به تیم ما اضافه شدند و امید ابراهیمی هم یکی از بازیکنانی است که خیلی به ما کمک می‌کند و امیدوارم ملی‌پوشانمان به تیم اضافه شوند چون خیلی سختی کشیدیم و سال گذشته به اعتقاد من شاهکار کردیم. تیم با آن شرایط تا هفته آخر مدعی قهرمانی بود و حالا هم مربیان تشخیص دادند تیم جوان‌تر شود فقط امیدوارم امسال برای هواداران نتایج خوبی کسب کنیم.

 ظاهرا مهدی رحمتی در حال ترک استقلال است در این مورد چه نظری داری؟من خیلی ناراحت هستم چون رحمتی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و امیدوارم مسئولان باشگاه کدخدامنشی کنند و با حل مشکل کاری کنند که او در استقلال بماند.از سوی دیگر به خاطر پژمان نوری خوشحال هستم چون او سال گذشته بیشترین دوندگی را داشت اما بازی‌اش به چشم نمی‌آمد.

 شرایط امسال باشگاه استقلال را چطور می بینی؟

من دیروز باشگاه بودم و فکر می‌کنم امسال شرایط فرق کرده است و همه مشغول انجام کارهای خود هستند و هر شخصی کار خودش را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم مشکلی به وجود نیاید. جا دارد از زحمت فتح‌الله زاده هم تشکر کنم که در نداری تیم را مدیریت کرد و به هر شکلی که بود کار را جلو می‌برد.

 صحبت خاصی نداری؟

فقط این را بگویم همه آن کسانی که به صفحه اجتماعی من حمله کردند و به من توهین می کردند را به خدا واگذار می‌کنم و این کار آنها هیچ وقت از دلم نخواهد رفت. من برای استقلال زحمت کشیدم و در این تیم بخیه خوردم اما یک عده که اصلا آنها را استقلالی نمی‌دانم با کامنت‌های خود به من توهینی کردند و فقط این را بگویم که آنها بدانند پس از 6 سال حضور در استقلال آنقدر استقلالی هستم که آن عده را که به من توهین کردند طرفدار استقلال ندانم.