به گزارش پارس به نقل از فارس، تدابیر شدید امنیتی کشور میزبان با نزدیک شدن به افتتاحیه جام جهانی به شعاع 10 کیلومتری ورزشگاه کورینتیانس محل افتتاحیه رقابت‌های جام جهانی رسیده است و از مرز این شعاع تنها ماشین‌های مجوز دار و تأیید شده توسط فیفا می‌توانند وارد شوند.


*در سطح شهر بالگردهای ارتش و پلیس برزیل نیز به حرکت درآمده و با تشدید شدن فضای امنیتی، ماشین‌های پلیس و ارتش نیز در هر سویی دیده می‌شوند.

*هوای سائوپائولو مطلوب‌تر شده و با توقف بارش‌ها، هوای این شهر نیز آفتابی شده است. دمای هوا در حال حاضر 23 درجه بالای صفر است.

*تماشاگران برزیلی از ساعت 8 صبح به وقت محلی خود را به صورت پراکنده به ورزشگاه رسانده‌اند تا ضمن تماشای مراسم افتتاحیه، دیدار اول جام جهانی که بین تیم‌های ملی برزیل و کرواسی برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کنند.

*بیشتر تماشاگرانی که در سطح شهر دیده می‌شوند را تماشاگرانی از کشورهای قاره آمریکا از جمله شیلی، اکوادور، بولیوی، کلمبیا، مکزیک و هندوراس تشکیل می‌دهند. این تعداد برای تماشای مراسم افتتاحیه در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*مراسم افتتاحیه امشب از ساعت 23:30 به وقت کشورمان آغاز می‌شود و دیدار نخستین جام بیستم نیز از ساعت 30 دقیقه بامداد فردا آغاز خواهد شد.