به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرمربی پرسپولیس حق والیبال ایران را بیش از این‌ چیزی که هست، دانست.

علی دایی در پایان نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این نخستین تمرین تیم ما برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود. یکی دو نفر از بازیکنان با اجازه غایب بودند. به مرور زمان با بازیکنان مد نظرمان قرارداد بسته و تیم را تکمیل می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم تمرینات را منظم و با قدرت پیگیری کنیم. این شروع کار ما برای فصل جدید است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییرات احتمالی در تیمش گفت: هنوز به صورت قطعی تغییرات مشخص نیست. برنامه‌های ما از خیلی وقت پیش مشخص شده است. باید از آقای رحیمی تشکر کنم. صحبت‌ها و جلسات خوبی با او در این مدت داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: اردویی به مدت 2 هفته در اردبیل خواهیم داشت. پس از آن هم بنا داریم اردویی را در سطح دریا برپا کنیم. البته باید در این مورد سبک و سنگین کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دایی  در خصوص پیروزی والیبالیست‌های ملی پوش کشورمان مقابل برزیل گفت: در جریان بازی امروز نبودم اما به بچه‌های والیبال کشور به خاطر برد امروز مقابل برزیل تبریک می‌گویم. بازی دیروز تیم را دیدم و به نظرم آنها می‌توانستند روز گذشته هم مقابل برزیل برنده باشند.

وی خاطرنشان کرد: حق والیبال ایران خیلی بیش از اینهاست. بچه‌های ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. به تمام آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.

دایی در خصوص حضور ایران در جام جهانی یادآور شد: امیدوارم تیم ملی کشورمان در این مسابقات موفق شود. این آروزی همه مردم است که ایران در برزیل نتایج خوبی کسب کند.