به گزارش پارس به نقل از فارس، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز خود با خادم و اینکه گفته می شود این جلسه در راستای انتشار اخباری مبنی بر قراردادهای میلیاردی بازیکنان و مربیان بوده است، اظهار داشت: جلسه امروز در مورد مسائل مختلف فوتبال بود و تاکیداتی مبنی بر شفاف بودن قراردادها. ما امسال اصلا دستمزد میلیاردی به بازیکن و مربی نداریم. از این قراردادها خبری نیست.


وی در خصوص اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی ۳۰۰ میلیون تومان از دستمزد خود را تخفیف داده و چرا قرارداد با وی امضا نمی شود، عنوان کرد: صحبتی که با قلعه نویی داشتیم اصلا بحثمالی نداشتیم و قرار است ایشان با ما سفید امضا کند. بحثتخفیفی در کار نبوده است. او در مورد پول خودش حرفی به ما نزده است.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه مگر می شود قلعه نویی با قرارداد سفید فعالیت کند، گفت: ما صحبت‌هایمان را انجام دادیم و همین که او این صحبت را می کند برای ما خیلی با ارزش است.

افشارزاده در مورد اینکه چرا قرارداد او امضا نمی شود تصریح کرد: او که سرمربی استقلال هست و زمان که بگذرد قرارداد رسمی هم امضا می شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که معاونت دیگری هم به استقلال اضافه می شود یا خیر گفت: فعلا که فقط نظری جویباری در سمت معاون استقلال است و بقیه هم سرپرست هستند. چیزی به اسم معاونت دیگر نداریم.

وی در خصوص اینکه شنیده می شود از طرف وزارت فشار روی اوست که معاونت جدیدی به باشگاه اضافه شود، گفت: اصلا این طور نیست و هیچ فشاری روی من نیست که بخواهم معاونت جدیدی را انتخاب کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه استقلال با محمد نوری به توافق نهایی رسیده است، گفت: ‌ من اطلاعی ندارم و اگر توافق و امضایی حاصل شود اعلام خواهیم کرد.

وی در ارتباط با تجهیز کمپ مرحوم حجازی گفت: همان روزی که به باشگاه استقلال آمدم دستور تجهیز این کمپ را دادم و کار آغاز شده است. یکی دو مورد هم بوده که دستور پیگیری آن‌ها را داده ام و کارها طبق برنامه جلو می رود.

وی در پایان گفت و گو تاکید کرد که میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست تیم در استقلال باقی خواهد ماند و در مورد دستاران جدید قلعه‌نویی تصمی گیری لازم اتخاذ خواهد شد و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.