به گزارش پارس به نقل از فارس، شب گذشته برای هاشم بیک زاده، مدافع ملی پوش کشورمان شب بسیار تلخی بود. بیک زاده در دقیقه ۱۶ مسابقه با مونته نگرو از ناحیه عضلات دوقلوی پایش به شدت مصدوم و مجبور به ترک زمین شد، البته کار به همین جا ختم نشده و هاشم پس از تعویض پس از اینکه ساق بندهایش را مقابل دیدگان کی روش به زمین کوبید، با عصبانیت خاصی به سمت پزشکان تیم ملی رفته و انتقاداتی را به آنها مطرح کرد.

بیک زاده از روزهای اول اردوی اتریش با مصدومیت مواجه شده و حتی طی روزهای قبل تمرینات سبکی را برگزار کرد، با این حال و پس از انجام تست های مربوطه، خیال کادرفنی از سلامت این بازیکن راحت شده و کی روش با این امید که بیک زاده دیگر ۱۰۰ درصد به شرایط بازی رسیده است مقابل مونته نگرو او را در ترکیب اولیه تیم ملی قرار داد، اما هنوز یک ربع از مسابقه نگذشته بود که این درد کهنه دوباره به سراغ بیک زاده آمده و او را مجبور به ترک زمین کرد.

این نیز پایان ماجرا نبود و بیک زاده که به شدت از دست پزشکان تیم ملی(شاید به دلیل تشخیص اشتباه آنها در مورد برطرف شدن کامل مصدومیتش) دلخور بود به گفته چند تن از ملی پوشان از فرط ناراحتی در تمام مسیر برگشت در اتوبوس تیم ملی این ناراحتی را با گریه بروز داده تا جایی که صحبت های آرامش بخش و دلداری های سایر بازیکنان کارساز نبوده و هاشم همچنان تا رسیدن به هتل اشک می ریخته است.

با این تفاسیر به نظر می رسد جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای هاشم بیک زاده، مدافعی که بارها از او به عنوان مدافع یارگیر و مستقیم لیونل مسی، مهاجم مطرح آرژانتینی نام برده می شد زودتر از موعد(حتی پیش از آغاز مسابقات) به پایان رسیده است، هرچند که پزشکان تیم ملی قرار است امروز بررسی ها و معاینات نهایی را روی پای این بازیکن انجام دهند تا همه چیز در این خصوص روشن و شفاف شود.