به گزارش پارس، هفته نامه تماشاگران امروز نوشت:
*از همین روزهای بعد از مدیریت تان بپرسیم. ما که فکر می کنیم خودتان خیلی دوست داشتید در تیم بمانید. همین یک ماه گذشته جلدهای روزنامه تان می شد حدس زد دوست ندارید بروید. بار قبل در زمان آقای عباسی و آن سفرتان به ترکیه هم طوری بود که نشان می داد شما می خواید بمانید. راستش الان اگر بگویید از رفتن راضی هستید، باورش برای مان سخت است.
ببینید من می خواهم بگویم وظیفه رسانه ها این است که پشت پرده ها را وا کنند تا یکسری از واقعیت ها رو شود. نباید به خواننده واقعیت ها را نگفت. مثلا همان سفر ما به ترکیه در زمان آقای عباسی، را می شد غیر از روایت من از خود آقای عباسی هم حقیقت داستان را پرسید تا واقعیت ها منتشر شود. من به قاطعیت می گویم که اصلا نقشی در رفتنم نداشت. آقای وزیر خواست من و رویانیان به آن سفر برویم. حمید سجادی و رویانیان می توانند شهادت بدهند که حتی یک کلمه از وزیر نخواستم تا باعثماندنم در تیم شود.
*رویانیان می گفت وساطت کرده تا شما و وزیر را در آن سفر آشتی دهد.
یا شوخی کرده یا خواسته خودش را مهم جلوه دهد!(می خندد) اتفاقا در آن سفر ما فقط گفتیم و خندیدیم. خیلی هم خوش گذراندیم. این قدر با هم شوخی کردیم و خندیدیم که رویانیان می گفت از این به بعد فقط با من به سفر می رود. من آنجا هیچ حرفی نزدم که وزیر نگه ام دارد. من هیچ وقت برای ماندن التماس نمی کنم اما یک عده ای به تعمد سعی می کنند نشان دهند من برای ماندن التماس می کنم.
*التماس نمی کنید اما رسانه شما یعنی استقلال جوان شما را به عنوان بهترین گزینه مدیریت مطرح می کرد
الان ان را هم می گویم اما آنجا یک مصاحبه ای را اقای وزیر دید که یکی از معاونانش انجام داده بود. معاونی که در هیات مدیره ما حضور داشت. او گفته بود فتح الله زاده را تا یک ساعت دیگر برکنار می کنیم. وزیر از این حرف ناراحت شدند چون قرار نبود در نبود ما در ایران تصمیمی بگیرند. این باعثشد با آقای ساور تماس بگیرد و من ماندنی شوم.
*و این بار چطور؟ این تیترهای روزنامه تان نشان می دهد که می خواستید بمانید.
ببینید من از ۲ ماه قبل که تیمم صدر جدول بودگفتم می روم اما نتیجه بد تیم معادلات را به هم ریخت. مدام روزنامه ها می نوشتند چون حاجی می دانسته قرار است برود، تیم را به هم ریخته. برای همین گفتم می مانم و فرار نمی کنم. برای ماندنم هم پیشنهاد روشن به وزیر دادم. گفتم کل هزینه های تیم با من اما خودم باید ۴ نفر از ۷ نفر اعضای هیات مدیره را بچینم.
*یعنی چقدر؟
اگر ۳۰ میلیارد بود، ۳۰ میلیاردش را می دادم، اگر ۴۰ میلیارد بود، ۴۰ میلیاردش را می دادم. تازه ده میلیارد از بدهی های قبلی را هم کم می کردم.
*پس با این حرف تان گفته بودید هیات مدیره تان با شما همراه نبوده است؟
نه اتفاقا همراه بودند. این ها خیلی پیچیده است باید برای تان بازشان کنم. ما یک هیات مدیره خوب و همراه داشتیم اما می گفتند قرار نیست که هیات مدیره پول بیاورد. من ۱۰ سال است که می گویم آدم های هیات مدیره باید پول در بیاورند وگرنه باید پولش را بدهند. در همه این سال ها دوستان افرادی را به هیات مدیره می اوردند که باید به جای حضورشان، سهم تیمداری می پرداختند. سهم انها هم ۵۰ درصد هزینه ها بود اما زیر حرف شان زدند.
*ولی شما الان کلک می زنید. ان موقع گفته بودید در ۳ سال این تعهد ۵۰ - ۵۰ تان را به سمت خودکفایی تیم در هزینه ها می برید!
نه من این حرف را نزدم. بروید یک سند بیاورید که این را گفتم.
*ولی همین الان با یک سرچ ساده در اینترنت می توان پیدایش کرد. اینجا اینترنت دارید؟
حاجی جان این یکی از آن سوء برداشت هاست. بگذار تا درستش را برایت توضیح بدهم! من گفتم ۵ سال استقلال را بدهید به من. من گفتم مجمع تیم را بدهید به من.