به گزارش پارس، حسین فرکی بالاخره پس از فکر کردن به این نتیجه رسید که نمی تواند به کارش با اهوازی ها ادامه دهد و از این رو با این باشگاه اهوازی خداحافظی کرد. اتفاقی که اگرچه هواداران و برخی بازیکنان تیم فولاد را آزار داد با این حال چندان غیره منتظره هم نبود.


فرکی با تفکری جدید و دمیدن خونی تازه در رگ بازیکنان فولاد این تیم را بعد از مدت ها یکبار دیگر قهرمان لیگ برتر کرد. این در شرایطی بود که به عنوان تنها نماینده ایران توانست جواز صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و در نهایت هم بدون متحمل شدن شکست و فقط به خاطر قانون گل زده در خانه حریف از این بازی ها کنار رفت.


اما درست فردای همان روز شایعه ها درباره ماندن و نماندن فرکی در تیم فولاد قوت گرفت؛ مسئولان باشگاه اهوازی با بیان این موضوع که حکم جلب او را گرفته اند(به مزاح البته) علاقه شان به تمدید قرارداد با مربی با اخلاق لیگ را نشان دادند ولی ظاهرا حسین فرکی در ذهنش به دنبال چیز دیگری می گشت. در واقع این مربی به این دلیل که می خواهد به وضعیت جسمانی اش برسد و زانویش را به تیغ جراحی بسپارد از مجموعه فولاد جدا شد. حتی مسئولان فولادی به او پیشنهاد دادند که با ویلچر هم مربیگری کند ولی اهواز را ترک نکند. اما حسین فرکی مصمم است که به زانویش(شاید) و یا به هدفش(شاید) برسد.


درباره زانویش گفته ابتدا یکی را به تیغ جراحان می سپارد و آمادگی این را دارد که یک فصل را بدون تیم بگذراند. اما در نقل قول هایی که از او منتشر شده این جمله با قطعیت عنوان نشده است و به این موضوع اشاره کرده که ممکن است فرصتی پیش بیاید.


اما فرصت پیش آمده چیست؟ ابتدا باید به تیم تراکتورسازی اشاره کرد که بعد از توافق اولیه با پتروویچ حالا با فرکی بدون مواجه شده و به نظر می رسد مذاکرات با این مربی را از سر گرفته است. تراکتور با توجه به پشتوانه خوب هوادارانش می تواند تجربه ای مشابه برای فرکی باشد اما ظاهرا این پیشنهاد هم سرانجامی نخواهد داشت چرا که فرصت دوم وسوسه کننده تر است.


فرکی جانشین کی روش؟
علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنان به صحبت های انتقادی علیه کی روش ادامه می دهد. او در بحثلباس های تیم ملی هم حتی کی روش را مقصر می داند و می گوید اوست که بازیکنان را تحریک می کند. از طرف دیگر رییس خوشحال مدت هاست بدون برگزاری جلسه با وزارت از رقم بالای تمدید قرار داد کی روش حرف می زند و می گوید این مورد شدنی نیست.


این صحبت ها را باید کنار حرف های کی روش گذاشت که پیش تر گفته بود از مدت ها قبل به من ثابت شده است که من را نمی خواهند. حالا با کناره گیری فرکی از تیم فولاد و کنار هم نشستن این مسائل به نظر می رسد سناریویی که از مدت ها قبل چینشش آغاز شده بود در حال عملی شدنش است؛ در واقع فرکی می تواند زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و کی روش هم می تواند با تیم ملی در جام جهانی سر کند.


بعد از جام جهانی هم علی کفاشیان به احتمال فراوان به این بهانه که هزینه نگه داری کی روش را ندارد این مربی را از کار برکنار می کند و زمینه را برای مذاکره با مربیان تازه از جمله حسین فرکی باز می کند. به این ترتیب هم فدراسیون به سراغ گزینه معقولی می رود و هم فرکی به عنوان یک مربی که نیاز نیست دائما همراه تیم باشد می تواند به سلامتی اش رسیدگی کند.


البته فرکی در پاسخ به سوال های اینچنینی این موضوع را مطرح می کند که تا به حال در این مورد با او صحبتی نشده است ولی بدون تردید او هم می داند که یکی از گزینه های جدی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش است. حالا اگر این میان اتفاق دیگری رخ دهد و قبل از عملی شدن این سناریو، کی روش قهرمان ملی شود و کفاشیان پولدار، آن وقت دیگر از آن دست اتفاقاتی است که باید آن را غیره منتظره نامید.