به گزارش پارس به نقل از تسنیم، غلامرضا بهروان عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: در بحثسقف بودجه، سازمان لیگ تمایلی ندارد که سقفی برای آن تعیین کند، چرا که این مسئله جزو قوانین AFC است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در مشهد تصریح کرد: متأسفانه ما باشگاه‌های خود را با باشگاه‌های جهان مقایسه می‌کنیم و باید یادآور شد که در هیچ کشوری به اندازه کشورمان باشگاه دولتی در آن وجود ندارد و در باشگاه‌های مختلف جهان این باشگاه‌های خصوصی هستند که حرف اول را می‌زنند.

وی با بیان اینکه ۹ یا ۱۰ مردادماه لیگ برتر با ۱۶ تیم آغاز می‌شود، بیان کرد: در اواخر ژانویه و اوایل بهمن‌ماه برنامه‌های خود را به فیفا و AFC اعلام کردیم که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صحیح ۹ و یا ۱۰ مردادماه را شروع لیگ انتخاب کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در مشهد بیان کرد: امسال برخلاف سالهای قبل فیفا ۱۰ روز را به عنوان FIFADAY اعلام کرده است و آن هم به این علت است که در طول این ۱۰ روز فدراسیون‌ها و باشگاه‌های مختلف جهان کسب درآمد بیشتری بتوانند داشته باشند.

وی با بیان اینکه از مرحله یک‌هشتم به بعد جام‌حذفی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسئله به این خاطر است که چهره قهرمان جام‌حذفی واقعی‌تر و پررنگ‌تر به نمایش درآید و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فینال لیگ برتر و همچنین جام‌حذفی با یک بازی صورت می‌گیرد و مکان آن کشورهایی مانند آلمان که مسابقات خود را به صورت سازمان‌یافته در شهری مانند برلین برگزار می‌کنند ما هم بتوانیم فینال را به طور مشخص در ورزشگاهی مخصوص برگزار کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در مشهد افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای مسابقات سال آینده بویژه نیم‌فصل آینده تمام بازیها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

بهروان تصریح کرد: هیچ تیم استانی تاکنون مسئله ۳ درصد حق باشگاه‌ها را رعایت نکرده است که خود را ملزم به پرداخت آن کند که متأسفانه باشگاه‌ها با دخالت در کار بازیکنان مانع وصول این ۳ درصد مالیات می‌شوند و به طور قطع تلاش ما بر این است که بازیکنان به تنهایی و بدون دخالت باشگاه این مالیات را پرداخت کنند.