به گزارش تسنیم، وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که تهمت‌های اخیر به معاونش را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان‌، محمود گودرزی با قدردانی از هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: به شما تبریک می‌گویم چرا که منشأ اثرات مثبتی برای توسعه و رشد فوتبال خواهید بود.

وی با یادآوری چند نکته ادامه داد: به نظرم فوتبال از 2 جهت فرهنگی و فنی وضعیت مناسبی در کشور ندارد، به این دلیل که افراد فرهنگی و توانمند در حوزه‌های تعلیم و تربیت و همچنین افراد متخصص فنی نظارت کافی نداشته‌اند.

گودرزی استقلال اقتصادی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را شروعی تازه برای واگذاری آهنا عنوان کرد و گفت: رویکردی که تاکنون در این باشگاه‌ها حاکم بوده صرفاً مدیریت هزینه بوده است اما این تیم‌ها که برندهای معتبری نیز هستند پتانسیل بالایی برای جذب منابع خارجی دارند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: سازندگی، توجه به تیم‌های پایه، ‌حرکت بر اساس چارچوب‌های استاندارد و دوری کردن از بازیکن و مربی سالاری باید در دستور کار هیئت مدیره جدید باشد.

وی هم چنین با تقدیر از شهامت و درایت خادم در بحث 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به یاوه‌گویی‌ها علیه ایشان اهمیتی نمی‌دهم و در موعد مناسب پیگیر این تهمت‌ها خواهم بود

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: حرکت در این مسیر برای ورزش ایران ثواب بزرگی داشت و امیدوارم نتایج خیر آن تا ابد همراه خادم باشد.