به گزارش پارس، تغییرات درکادرفنی استقلال قطعی است. امیرقلعه نویی برای فصل آینده دستیاران تازه ای را به باشگاه معرفی می کند. درلیست او دیگر نامی از مجیدصالح و ایمان عالمی به چشم نخواهد خورد. دوعنصری که درفصول دوازدهم و سیزدهم همراه امیرقلعه نویی بودند و هریک وظایفی را درکادرفنی دنبال می کردند.

صالح درحقیقت تمرین دهنده استقلال بود و ایمان عالمی سرآنالیزاستقلال. این دو اما هریک به دلایلی فصل بعد دراستقلال نخواهند بود. دلیل کنارگذاشتن مجید صالح از استقلال به گمان خیلی ها شاید پیشنهاد هایی باشد که این مربی احتمالا بعد از جام جهانی خواهد داشت اما حقیقت چیزدیگری است. قلعه نویی پیش از آنکه صالح به طوررسمی استقلال را به مقصد تیم ملی ترک کند با این مربی به اختلاف خورد. قلعه نویی توقع نداشت درحالی که تیمش درگیربازی های لیگ قهرمانان آسیا بود مجید صالح دورازچشم او به باشگاه استقلال برود، پاسپورتش را بگیرد قصد سفر به آفریقای جنوی را کند.

اگرچه سفر ملی پوشان استقلال به آفریقا لغو و کروش تصمیم گرفت بازیکنان ملی را دراختیار استقلال بگذارد اما قلعه نویی به خاطرآنچه رفتارخودسرانه ای از سوی صالح خوانده می شد حاضربه همراهی صالح با استقلال درسفر به عربستان نشد. آن روزها کسی به این ماجرا نپرداخت و قلعه نویی هم حرفی علیه صالح نزد اما امروز این پرونده بازگشایی شده و نزدیکان به باشگاه استقلال از ناراحت امیرقلعه نویی بابت بی اعتنایی صالح به استقلال می گویند. برای اثبات شکافی که میان امیرومجید به وجود آمده می توان به تماس تلفنی صالح پس از منتفی شدن سفر به آفریقای جنوبی قبل از بازی استقلال و الشباب اشاره داشت که قلعه نویی با لحن تندی به صالح گفت شما به همان تیم ملی ات برس و نمی خواهد با ما به عربستان بیایی. همان روزها بود که صالح آرام آرام از لیست ذهنی امیرقلعه نویی برای فصل بعد خط خورد و این مربی که سابقه سرمربیگری درلیگ برتررا هم درکارنامه دارد ناگهان مورد غضب سرمربی استقلال قرارگرفت.

به این ترتیب مجید صالح را فصل بعد دراستقلال نخواهیم دید و قلعه نویی قصد دارد به جای او از جوادزرینچه یا مهدی پاشازاده استفاده کند. او گزینه دیگری را هم که طی این سال ها همواره کنارش بوده مد نظردارد. او کسی نیست جز شاهرخ بیانی که علاوه بر2فصلی که درکنار امیربوده درزمان مربیگری رویزمظلومی نیز به عنوان آنالیزور با باشگاه همکاری می کرد. درباره شاهرخ بیانی و میزان اطلاعات ودیدگاهش از فوتبال باید با نزدیکان باشگاه استقلال حرف زد که به خوبی از توانایی های این استقلالی قدیمی آگاهند.