به گزارش پارس، علیرضا رحیمی که چند روزی از مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس می گذرد با بیان این مطلب گفت: طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در مورد ورزشی نبودن اعضای هیات مدیره مطرح شده است که درست نیست. اعضای هیات مدیره هر کدام در بخش های مختلف صاحب نظر و تاثیرگذار هستند. جمع کردن این افراد در هیات مدیره پرسپولیس کار بسیار سختی است که باید از وزارت ورزش تشکر کرد.

رحیمی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد ادامه داد: حمیدرضا سیاسی خودش فردی اقتصادی و امتحان پس داده است. او در کار ساختمانی است. در جلسه ای که با او داشتم گفت که تیم باید قهرمان شود. مجموعه ای که در هیأت مدیره جمع شده اند، آمده اند که پرسپولیس را نجات دهند و اگر هواداران از آنها حمایت نکنند قطعا در آینده پرسپولیس ضرر خواهد کرد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مونسان و کاظم پور مدیران اقتصادی بزرگی هستند. مونسان در جزیره کیش مدیرعامل است و به خوبی  کارهای اقتصادی را می داند. سلیمی شهرداری منطقه ۲۱ را برعهده دارد و می دانم که چه کارهایی کرده است و با این سن هنوز هم فوتبال بازی می کند. زادمهر و استیلی را هم همه می شناسند. این افراد به هیچ وجه دنبال شهرت نیستند و آمده اند که کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مطالبی که در مورد سرمربی بعدی پرسپولیس مطرح می شود گفت: من با علی دایی جلسه داشته ام و با او دست یا علی داده ام. با این حال هر چقدر هم علی دایی به من ایمان داشته باشد وقتی مطالبی که گفته می شود را می شنود برخورد دیگری می کند. این چه حرفی است که گفته اند من برای دایی شرط گذاشته ام. نه شان دایی و نه شان من این نیست که بخواهیم شرط بگذاریم. من حتی برای تدارکات تیم هم شرایط تعیین نمی کنم. وظیفه ام این است که فضایی آرام را برای کادر فنی و هواداران فراهم کنم.

علیرضا رحیمی با اشاره به جایگاه پیشکسوتان در این باشگاه گفت: اگر الان پرسپولیس اعتباری دارد به خاطر حضور بزرگان و پیشکسوتان این باشگاه است. اگر من اختیاری داشتم از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان نیمی از آن را داخل پاکت می گذاشتم و به پیشکسوتان باشگاه می دادم.