به گزارش پارس، حنیف عمران زاده در گفت وگو با  تسنیم، درباره ناکامی استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: مسائل زیادی در ناکامی ما دخیل بود. کمبود بازیکن به علت مصدومیت، رفتن چند بازیکن و بی پولی دست به دست هم داد تا تیم نتیجه نگیرد. نمی خواهم بهانه بیاورم اما همین که تا روز آخر مدعی قهرمانی بودیم، شاهکار کردیم.

وی در خصوص انتشار لیست قراردادهای بازیکنان استقلال از سوی وزارت ورزش و طلب ۸۰۰ میلیون تومانی اش از استقلال گفت: پس از پایان بازی با تراکتورسازی مبلغ قرارداد و مقدار پولی که از استقلال دریافت کرده بودم را اعلام کردم و همه دیدند که حرفم درست بود. صحبت من با مسئولان این است که اکنون برای گرفتن طلب مان باید به چه کسی مراجعه کنیم؟

مدافع استقلال تصریح کرد: به فتح الله زاده هم باید حق داد که نمی داند تکلیفش چیست. من ۳۰۰ میلیون از سال گذشته و ۵۰۰ میلیون از امسال طلب دارم. آقای خادم، شما که تکلیف پرسپولیس را مشخص کردید، تکلیف استقلال را هم مشخص کنید. این گونه نباشد که تکلیف استقلال را پس از پایان فصل نقل و انتقالات مشخص کنند و بعد به فکر تعیین وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باشند.

عمران زاده خاطرنشان کرد: لیگ ما با حضور مهدی تاج سر و شکل گرفته و با برنامه های او شاهد برگزاری جشن های منظم قهرمانی و سایر مراسم های مرتبط با فوتبال بودیم اما آقای تاج، شما که قانون تصویب می کنید که قرارداد های بازیکنان یک ساله نباشد و پرداخت مالیات بر عهده بازیکن باشد، قانونی هم تصویب می کردید تا بازیکنان بتوانند حق شان را بگیرند.

وی ادامه داد: آقای تاج، فکری به حال طلب های بازیکنان کنید. از چین پیشنهاد داشتم اما حتی به دفتر فتح الله زاده هم نرفتم که به او بگویم می خواهم بروم. اگر به چین می رفتم پول خوبی می گرفتم اما اکنون ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم و نمی دانم باید با چه کسی صحبت کنم. سال گذشته کم کاری نکردم ولی چه در خیابان و چه در ورزشگاه بد و بیراه شنیدم. چرا باید شرایط ما این گونه باشد؟

عمران زاده با تاکید بر اینکه وضعیت باشگاه استقلال مشخص نیست، گفت: اگر بدانم فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می ماند، از صبح به دفتر او می روم تا درباره طلبم صحبت کنم ولی فتح الله زاده هم نمی داند تکلیفش برای فصل آینده چگونه است.  

وی عنوان کرد: نه تنها من، بلکه سایر بازیکنان نیز شرایط مشابهی دارند و نمی دانند برای گرفتن طلب های خود با چه کسی صحبت کنند. من در استقلال چندین بار بخیه خوردم اما هیچ وقت کم کاری نکردم.