به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: بازی فردا (چهارشنبه) برای ما مرگ و زندگی است و حتماً باید در این دیدار به پیروزی برسیم. ما در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم و پیروزی در این دیدار می تواند ما را به جدول برگرداند. بازیکنان ما این مسئله را درک کرده اند و با همان انگیزه که مقابل الجزیره امارات بازی کردند در بازی فردا ظاهر خواهند شد.

وی ادامه داد: مهم این است که داور مسابقه اشتباهات بازی رفت را انجام ندهد، چرا که ما در بازی رفت به اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم و امیدوارم این اتفاق در دیدار فردا تکرار نشود. سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه الشباب در دفاع و حمله بسیار خوب عمل می کند، خاطرنشان کرد: الشبابی ها خیلی سریع از دفاع به حمله اضافه می شوند و بازی این تیم مقابل الهلال را به طور مستقیم تماشا کردیم. فردا باید با ارائه یک بازی منطقی و تاکتیکی ارتباط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم چون آنها در ۵۰متر رو به جلو بسیار خطرناک هستند. بازهم تاکید می کنم امیدوارم اشتباهات داوری فردا به ضرر ما نباشد.

« استقلال فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفت اما امسال نتوانسته این نتایج را تکرار کند. این مسئله فشار را روی شما بیشتر نمی کند؟ » قلعه نویی در پاسخ به این سؤال گفت: ما سال گذشته جزء ۴ تیم پایانی بودیم اما از فصل گذشته تا کنون یاران کلیدی و خوب خود را از دست داده ایم و یکی از دلایل افت ما همین مسئله است.

وی تصریح کرد: این فصل ناخواسته تغییرات زیادی داشتیم اما دنبال این هستیم که در بازی فردا پیروز شویم و این بردن باید با برنامه باشد. استرس باید به صورت مثبت و مانند بازی با الجزیره که باعث پیروزی ما شد به تیم منتقل شود. اگر این استرس منفی به تیم منتقل شود روی کار تاکتیکی ما تاثیر می گذارد.