به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان سه شرط وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به پرسپولیسی ها را کذب خواند و گفت: در دیداری که با پروین و پنجعلی داشتم چند راهکار برای برون رفت باشگاه پرسپولیس از بحران ارائه کردم که ربطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد و تاکید کردم وضع مالی پرسپولیس در بحث پرداخت بازیکنان و کادر فنی باید شفاف و روشن باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال مبلغ مورد بحث برای پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان را کمکی از سوی فدراسیون دانست و اظهار داشت: طبق قانون، وزارت ورزش و جوانان هیچ مبلغی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی تواند بدهد و این پول متعلق به فدراسیون است و باید با روشن شدن میزان دقیق دریافت بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود و اینطور نباشد که بازیکنی پنجاه درصد گرفته باشد و یک بازیکن بیست درصد و یا کادر فنی اکثر مبلغ خود را دریافت کرده باشد. البته بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید از بازیکنان اغلب باشگاه های لیگ برتر دریافتی بیشتری داشته اند.

کفاشیان بازی کردن به شرط گرفتن پول را منطقی غیر ورزشی دانست و گفت: در جلسه با آقایان پروین و پنجعلی همین موضوع از طرف این دوستان مطرح شد که اگر پول نرسد ممکن تیم ببازد یا بچه ها بد بازی کنند که همان جا به صراحت اعلام کردم و اعلام می کنم هرکسی چنین بحثی مطرح کند باید با فوتبال خداحافظی کند.