به گزارش پارس ، ابراهیم پیرامون در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما در واقع ۴۰ امتیاز داشتیم که مسئولان فدراسیون به خاطر اتفاقاتی که در دیدار مقابل داماش ایرانیان در آبان ماه اتفاق افتاده بود یک امتیاز اخیراً کم کردند، ما پیگیر این مسئله هستیم تا این امتیاز برگردد.

وی ادامه داد: کسر این امتیاز شبهه برانگیز و سؤال برانگیز است چرا بعد از چهار پنج ماه که این اتفاق رخ داده آن هم در حالیکه شانس صعود ما به لیگ برتر بیشتر از سایر رقباست. چنین اتفاق هایی در رقابت های لیگ برتر هم رخ می دهد اما سازمان لیگ فدراسیون برخوردی با تیم ها نمی کند این اتفاق برای ما چند ماه پیش رخ داد و دوباره هم تکرار نشد. پس از مسائلی که برای ایل بختیاری در سریال سرزمین کهن رخ داد و احساسات آنها جریحه دار شد مسئولان به خوبی آنها را مورد دلداری قرار دادند و حالا این موارد هم باعث می شود که بار دیگر این مردم نگران شوند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا ورزشگاه نفت مسجد سلیمان برای حضور در لیگ برتر آماده است و اینکه بهروان اعلام کرده بود باید شرایط مهیا شود وگرنه اجازه حضور این تیم را در لیگ برتر نمی دهیم، یادآور شد: با احترامی که برای مسئولان قائلم اما برخی صحبت ها قصاص قبل از جنایت است. ما معیارهای حداقلی را داریم و می توانیم در فرصت اندک برخی مشکلات موجود در ورزشگاه را برطرف کنیم. ما در مدت کوتاهی ورزشگاه را احداث کردیم و اگر مشکلاتی در مورد هتل و جایگاه تماشاگران وجود داشته باشد، قابل رفع است. چمن ورزشگاه خوب است و می توانیم برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.

انتهای پیام/د