به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در ارزیابی اش از شکست برابر راه آهن در هفته بیست وهشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم به ویژه راه آهن که واقعاً به سه امتیاز نیاز داشت، حساس بود.

وی افزود: تیم ما به یک مساوی نیاز داشت تا شانس مان برای ماندن در لیگ برتر روی کاغذ هم تمام شده باشد. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت های گل بسیاری هم ایجاد کردیم و می توانستیم حتی برنده این دیدار هم باشیم ولی در دیداری که می توانست حداقل مساوی شود، باختیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و وقتی که گل نزنیم، وضعیت به این صورت می شود. خط هافبک مان هم اصلا خوب بازی نکرد و از آن ها راضی نبودم و حتی می شد هر چهار نفر این خط را تعویض کرد ولی بازهم با این وضعیت موقعیت گل ایجاد کردیم. در کل از تمام تیم راضی نبودم و انتظار داشتم بازی بهتری را انجام دهند.

وی همچنین در ارزیابی اش از تیم راه آهن عنوان کرد: راه آهن تیم خوبی است و از بازیکنان و مربی خوبی هم بهره می برد.

ویسی در ادامه با بیان این که نگرانی ای از بابت ماندن مان در لیگ نداریم، گفت: ما با این شکست فقط جایگاه مان را در جدول خراب کردیم در حالی که می توانستیم آن را به رده هشتم ارتقا دهیم اما اکنون باید به رده های نهم و یا دهم بسنده کنیم و در نهایت هم در همین جایگاه دوازدهم می مانیم.

وی در پایان اظهار کرد: مردم خوزستان اصلا نگران نباشند؛ این که تیم ما در اولین حضورش در لیگ برتر می ماند، خیلی خوب است. ماندن ما در لیگ، یک هنر است و این اتفاق امسال می افتد و مردم خوزستان را خوشحال می کنیم. من هم به احتمال ۹۵ درصد در این تیم می مانم.