به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیر عابدینى در مورد صحبت هاى سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنى بر انجام بازى بدون تماشاگر مسابقه داماش و پرسپولیس، اظهار کرد: در هیچ کجای حکم قید نشده است که در بازی برابر پرسپولیس، داماش باید بدون تماشاگر بازی کند.

وی افزود: آقای پنجعلی بهتر است یک مقدار قوانین را مطالعه و بعد اقدام به مصاحبه کنند، قانون برای هر متهمی دو نوع حق اعتراض تجدید نظر و اعاده دادرسی را قائل شده است.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: ما هنوز در بخش دوم هستیم و درخواست تجدید نظر کردیم و در تجدید نظر حکم باید توسط استیناف بررسی شود و اگر در استیناف هم این حکم را صادر کنند ما درخواست اعاده دادرسی می کنیم.

عابدینی تصریح کرد: نمی دانم که پرسپولیسی ها به دنبال چه چیزی هستند و اگر خیلی دوست دارند که بازی بدون تماشاگر باشد ما تماشاگران پرسپولیس را راه ندهیم، من که نمی توانم به تماشاگرانم بگویم نیایید.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقا آنهایی که ملوک الطوایفی اداره می شوند حق دیگران را ضایع می کنند، جزیره ای برای خودشان درست کردند و دارند با زر و زور مدیریت و باشگاه داری می کنند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه کل بدهی سه ساله ما ۸ میلیارد است، افزود: درحالی که بدهی یک ساله پرسپولیس ۴۵ میلیارد است، اگر این بودجه در اختیار ما بود، بدون هیچ حرف و حدیثی حتی در آسیا قهرمان می شدیم.

عابدینی گفت: ما یک تیم شهرستانی ضعیف و بی زور هستیم بیایند اینجا بازی کنند و اگر می توانند ببرند چرا هر وقت با داماش بازی دارند، می ترسند؟ !

وی با بیان اینکه این از ضعف تیم های بزرگ است که در مدیریت مشکل پیدا کردند، اظهار کرد: سال قبل استقلال در برابر دیدگان هوادارانش و روز جشن قهرمانی از ما باخت، آن روز استقلال تماشاگر نداشت؟ چرا به داماشی باخت که توانی برایش باقی نمانده بود؟

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: داماش در سیستم خودش، شهرش و رسانه ها و غیره دشمن دارد، برای اینکه باورشان نمی شود یک تیم شهرستانی با این همه مسئله و مشکلات بتواند روی پای خودش بایستد.

عابدینی افزود: تیم های صنعتی بزرگ که پشت شان به چاه های نفت و معادن آهن و مس است، اکنون مشکل پیدا کرده اند، تراکتورسازی با آن پیشینه باید دست نیاز بلند کند، مس با آن شرایط اقتصادی چنین وضعیتی دارد و پرسپولیس و استقلال که چه در دوران شاه و چه اکنون دولتی ها پشت شان هستند دچار مشکل شده اند و هر گاه هم می خواهند به شهرستان ها بروند صد بهانه می آورند.

وی گفت: این مسئله که بازی با تماشاگر است یا بدون تماشاگر به آنها ارتباطی ندارد، آنها بیایند بازی شان را انجام بدهند.

مدیرعامل باشگاه داماش درباره ریشه این حرف ها، خاطرنشان کرد: مشکل از آنجا شروع شد که بعد از مصاحبه های روئسای انضباطی و استیناف در روزهای پایانی سال گذشته مبنی بر با تماشاگر برگزار شدن دیدار داماش و پرسپولیس و دبیر کمیته استیناف مصاحبه ای انجام داد که این دیدار بدون تماشاگر است، تا امروز که ششم فرودین است یک برگه یا ابلاغ به باشگاه داماش در خصوص این رای ارسال نشده است و این مشکل من نیست.

داماش در گیلان مظلوم است

عابدینی در پاسخ به این سئوال که چرا در چند سال اخیر هر گاه قرار است داماش و پرسپولیس بازی کنند چنین حاشیه سازی هایی انجام می شود، تصریح کرد: وقتی مسئولین عالی رتبه ورزشی استان تماس می گیرند با فدراسیون فوتبال و تلاش می کنند که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود، ببینید که داماش چقدر مظلوم است.

وی درباره حضورش در بازی فردا مقابل پرسپولیس در استادیوم عضدی، گفت: هوادار باید بیاید و از تیم اش حمایت کند چرا که این تیم مال من نیست و برای همین هوادار است، هوادار این باور را پیدا کند که این تیم برای امیر عابدینی نیست و عابدینی فقط خدمتگذار این تیم بوده، این تیم به شخص و اشخاص نیازی ندارد بلکه فقط عاشق می خواهد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان افزود: من در فریاد این هوادار، غم، عشق، احساس و درد را دیده ام، چطور آدم می تواند این ها را نبیند؟ همان موقع که پرخاش می کنند، همان موقع هم دارند غصه این تیم را می خورند حالا ممکن است عده ای هم تحت تاثیر القاعاتی قرار بگیرند، هیچ عیبی ندارد چرا که جوان هستند.

عابدینی افزود: مزیت یک جوان نسبت به من امیر عابدینی مسن در این است که اگر در زندگی اش اشتباهی انجام دهد می گوید اشتباه کرده ام، اما ما آدم های مسن این شجاعت را نداریم که حداقل بگوییم اشتباه کرده ایم و می رویم شمشیر می کشیم!

وی افزود: اگر این احساس را داشته باشم که حضورم در استادیوم به منافع تیم و باشگاه کمک می کند، می آیم.