به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، در این بازی که انصافاً استقلال می توانست برنده بازی باشد در نهایت به نتیجه مساوی در خانه رسید و باید در بازی های آینده خود با بردن و کسب ۳امتیاز به هدفش برسد. در این بازی یکی از کسانی که در نیمه دوم به زمین آمد و امید زیادی به گلزنی او بود کبه مهاجم فرانسوی استقلال بود. کبه اگرچه در این بازی خوب ظاهر شد اما با هدر دادن یک موقعیت ۱۰۰درصدی آن هم در دقایق پایانی وقت اضافه خودش را زیر بار فشار انتقادات برد.

در همین زمینه بوباکار کبه مهاجم استقلال به خبرنگار ورزش سه می گوید: پیش از هر چیزی سال نو و عید باستانی نوروز را به تمام ایرانی ها تبریک می گویم و برای آنها چه در زندگی شخصی و چه جام جهانی و ورزش آرزوی موفقیت دارم. اگرچه تصمیم نداشتم صحبت کنم اما حرفهایی زده شد که باید صحبت می کردم تا بعضی از سوتفاهمات برطرف شود.

کبه در مورد توپی که گل نکرد می گوید: اینکه فرصت را در فوتبال از دست بدهی یک اتفاق عادی است و بزرگترین مهاجمان دنیا هم موقعیت هایی شاید بهتر از این موقعیت من از دست داده اند همین دربی ال کلاسیکو همه دیدند بنزما که اتفاقاً هموطن من هم هست چه موقعیتی را از دست داد اما خب این طبیعت فوتبال است. البته باید اعتراف کنم خیلی دوست داشتم آن توپ را گل می کردم و مطمئن باشید بیشتر از هرکسی من ناراحتم و برای من خیلی خیلی مهم بود که آن توپ را گل کنم اما نشد و قسمت نبود ومن هم از تمام هواداران و بازیکنان و کادر فنی تیم عذر خواهی می کنم و قول می دهم که جبران کنم.

کبه در جواب خبرنگار مبنی بر انتقاد تند مزدک میرزایی گزارشگر بازی می گوید: من از طریق یکی از دوستانم شنیدم و فقط می توانم بگویم متاسفم چون آنطور که دوست من گفت ایشان یکی از گزارشگران تاپ فوتبال ایران هستند و فکر کنم اینطور انتقاد کردن حرفه ای نیست و خود ایشان هم در خلوت خودش می تواند به این نتیجه برسد. من باید به ایشان بگویم من بازیکن درجه دو یا سه نیستم و فکر کنم کسی که در لیگ دسته اول فرانسه آن هم در تیم بزرگی مثل بوردو بازی کرده باشد و در تیمی مثل استراسبورگ کاپیتان بوده درجه اش معلوم است البته ایشان می تواند خیلی راحت رزومه مرا در اینترنت ببیند. اما این را هم دوست دارم ایشان بداند آن بازیکنی که با من مقایسه کرده اند ۵میلیون دلار گرفته ومن ۳۰هزار دلار… . آن بازیکن برای دیدن خانواده و رفتن سر خاک پدر تازه از دست داده اش مشکل خروجی ندارد اما من داشتم و در زمانی که آقای قلعه نوعی به من مرخصی دادند به علت مشکلات خروجی مجبور بودم در تهران بمانم و وزنه بزنم.

آن بازیکن مثل من دپرس و افسرده نبود و مدتها به خاطر نداشتن خانه و پول سرگردان نبود اینها بخشی از مشکلاتی است که من داشته ام اما خب با تمام این احوال بازهم می گویم من باید آن توپ را گل می کردم و از اینکه نشد متاسفم و جبران می کنم. الان شرایط خوبی دارم و سعی میکنم در بازی های آینده خیلی خوب ظاهر بشوم.

کبه در پایان در مورد برخورد خیلی تند قلعه نوعی در رختکن می گوید: ایشان حق دارد که عصبانی باشد و مربی من است و در مشکلات کنار من بوده و به من کمک کرده پس حالا اگر هم به خاطر یک موقعیت از دست دادن عصبانی شود و سر من داد بزند حق دارد و این در فوتبال طبیعی است. من فقط دوست دارم هواداران بدانند که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می کنم و با تمام وجود جبران می کنم. ما هنوز شانس صعود داریم و در بازی های آینده سعید می کنیم به هدفمان که صعود از این گروه است برسیم.