به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی پروین در گفت وگویی با انتقاد از قراردادهای نجومی باشگاه های فوتبال با بازیکنان گفت: شخصا با این قراردادهای نجومی موافق نیستم و فکر می کنم باید از اصل و ریشه بازبینی شود و نه فقط ما بلکه همه باشگاه ها ملزم به پرداخت هایی اصولی شوند و هیچ کس بی رویه خرج نکند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قیمت ها عقلایی و ارتباط بازیکن و باشگاه براساس اصولی قابل فهم باشد، افراط های فعلی از بین می رود و نه مبالغ غیر اصولی هزینه می شود و نه عشق به پیراهن باشگاهی که اینک کمتر اثری از ان می بینیم، محو خواهد شد.

وی افزود: اگر همه چیز اصولی دنبال شود و پرداخت ها عقلایی گردد دیگر شاهد پرداخت های زیر میزی و این جور قضایا هم نخواهیم بود. الان نرخ ها بیش از حد بالا و غیر منطقی است و اگر این بساط مدیریت جمع نشود امروز و فردا بازیکنان سه میلیاردی فوتبال ما را خواهند گرفت. منتظر آن ها باشید.

علی پروین تاکید کرد: وقتی باشگاه های ما کاملا حرفه ای و متکی بر سرمایه های شخصی شوند، کمتر سرمایه داری پیدا می شود که ارقام بالای فعلی را برای جذب بازیکنان بپردازد. زیر این پول از جیبش می رود و قطعا صرفه جویی خواهد کرد. بر اثر این روند قیمت بازیکنان هم پایین می آید.