به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در آستانه برگزاری هزارمین بازی آرسنال در لیگ برتر تحت هدایت آرسن ونگر، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی به تمجید از آرسنالی ها به خاطر اعتماد به سرمربی فرانسوی شان پرداخت.

تیم های آرسنال و چلسی عصر امروز (شنبه) در هفته سی ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می روند که این بازی هزارمین بازی آرسنال با مربیگری آرسن ونگر است. این اتفاق هم بهانه دیگری به دست آقای خاص داده است که به همتای فرانسوی اش طعنه بزند.

مورینیو چه در دوره اول مربیگری اش در چلسی در فاصله سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷، چه در دوره دوم مربیگری اش در این تیم که از پایان فصل گذشته تا کنون بوده است، همواره یکی از دشمنان درجه یک ونگر بوده و بارها با جملات کنایه آمیز و تمسخر آمیزش همتای فرانسوی خود را هدف قرار داده است. آخرین نمونه آن در فصل جاری بود که مورینیو، ونگر را متخصص شکست خوردن توصیف کرد. این بار هم موضع مورینیو درباره سرمربی توپچی ها با دفعات قبل فرق چندانی نداشت و بار دیگر به او کنایه زد.

وی با اشاره غیرمستقیم به ناکامی ۹ ساله آرسن ونگر برای کسب جام به همراه آرسنال اظهار داشت: من سران باشگاه آرسنال را به خاطر حمایت شان از آرسن ونگر تحسین می کنم، چون کار آسانی نیست که به مربی تیم اجازه دهید در هزار بازی روی نیمکت تیم بنشیند آن هم در شرایطی که تیم نتایج فوق العاده و عناوین کسب نمی کند و به اندازه کافی لحظات بد را تجربه کرده است.

مورینیو افزود: هر یک از ما مربیان دوست داریم از امتیازی که آرسن ونگر در آرسنال برخوردار است بهره مند باشیم.

شاگردان مورینیو در شرایطی خود را برای پذیرایی از مردان ونگر آماده می کنند که با ۴ امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به توپچی ها رده سومی در صدر جدول قرار دارند.