به گزارش پارس به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست ۲ بر یک سپاهان ایران برابر الاهلی امارات گفت: باخت تلخ و ناخوشایندی بود. ما فرصت های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم و ابتکار عمل به طور کامل در اختیار ما بود. به هر حال در روزی که بازیکنان مان تمام تلاش شان را انجام دادند نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: با این حال نتایج بازی های دیگر به سود ما رقم خورده است. من به بازیکنانم تبریک می گویم. آن ها تلاش زیادی انجام دادند. همچنین باید از هواداران تشکر کنم که لحظه ای از تشویق تیم غافل نشدند.

کرانچار در پاسخ به این سوال که چرا مهاجمان تیم نمی توانند از فرصت های متعدد استفاده کنند، گفت: این مسئله به خود بازیکن مربوط می شود. ما فرصت های زیادی را توسط شریفی، پاپی، حاج صفی و سرجیو ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و تنها در یک صحنه سرجیو توانست شرایط را به وضعیت قبل بازگرداند. به هر حال همان طور که گفتم این بازیکنان هستند که باید از این فرصت ها استفاده کنند.

او درباره نیمکت نشینی محمد غلامی نیز اظهار کرد: در مسابقه اول مان در لیگ قهرمانان آسیا غلامی مصدوم بود. در بازی قبلی نیز قرعه به نام سوکای و سرجیو افتاد و امروز به خاطر همین ترافیک مهاجمان نتوانستیم از غلامی استفاده کنیم. دلیل خاصی درباره بازی نکردن او وجود ندارد و تنها ترافیک مهاجمان باعث می شود که نتوانیم در بعضی بازی ها از بعضی بازیکنان استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا شما به خاطر اینکه سوکای را در نوک حمله قرار دهید شریفی را به عقب می برید گفت: به خاطر سیستم بازی الاهلی مجبور به اجرای این شیوه شدیم. قصد داشتیم با استفاده از پاپی در چپ، شریفی در راست و سوکای در نوک حمله خط دفاع الاهلی را باز کنیم که در نیمه نخست نیز بارها این اتفاق افتاد. با این حال همانطور که گفتم استفاده نکردن از فرصت ها باعث شد که نتوانیم از این بازی با امتیاز خارج شویم.