به گزارش پارس به نقل از تسنیم، احمد جمشیدیان پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل الجزیره و یک امتیازی شدن استقلال در گروهش گفت: هنوز روی کاغذ شانس صعود داریم. امروز با صدرنشین گروه بازی کردیم و توانستیم مساوی کنیم. فکر می کنم در امارات باید مقابل این تیم و همچنین در دو بازی بعدی مان هم پیروز شویم. کار سختی پیش رو داریم ولی ناامید نیستیم. امروز مستحق باخت نبودیم و در دور برگشت باید جبران کنیم. وی افزود: دوست داشتیم با پیروزی در این دیدار به هواداران عیدی بدهیم ولی نشد. در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم اما اینجا لیگ قهرمانان است و همه تیم ها تا دندان مسلح حاضر می شوند. در این بازی هم می توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم ولی شاید به خاطر اینکه به علت دو شکست قبلی حساسیت روی ما وجود دارد عده ای معتقد باشند که بد بازی کردیم اما امروز بازی خوبی ارائه دادیم.

جمشیدیان عنوان کرد: شاید از نظر کیفی با الجزیره تفاوت چندانی نداشته باشیم اما آنها صدرنشین گروه بودند و ما در رده آخر و همین موضوع باعث می شود که آنها از نظر روحی در شرایط بهتری قرار داشته باشند.

او گفت: استقلال تیم بزرگی است و می دانیم انتظارها از آن بالاست و تماشاگر از ما توقع زیادی دارند. اینها را می دانیم ولی امروز بازی ما طوری نبود که بگوییم عملکرد بدی داشتیم. اگر کمی شانس با ما بود پیروز می شدیم. به هر حال شانس، قانون نانوشته فوتبال است.