به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از تساوی دو بر دو مقابل الجزیره امارات در نشست خبری گفت: یک امتیاز خانگی گرفتیم اما برای ما خوب نبود اگر می خواستیم در جدول شرایط مان بهتر شود باید می بردیم. الحق و انصاف باید می بردیم. امسال همچنین بازی از استقلال ندیدیم اما مدافعان در مورد شماره ۱۰ کوتاهی کردند و سه توپ روی دروازه ما آمد و گل شد. به بازیکنان استقلال تبریک می گویم و هشت موقعیت گلزنی داشتیم. هنوز در شوک از دست دادن فرصت کبه هستم مگر می شود این توپ را گل نکرد، افسوس که نبردیم.

وی در مورد اینکه راحت گل می خوردید و سخت گل می زنید گفت: در یک تورنمنت گاهی اوقات این اتفاق می افتد. سه توپ آمد و دو گل خوردیم و یکی را هم شانس آوردیم اما اکنون این مشکل گریبانگیر ما شده است.

قلعه نویی در مورد اینکه استقلال خوب بود، اما در دفاع ضعیف بودید و چرا شماره ۱۰ حریف را مهار نکردید و مدام دستتان را روی سرتان گذاشتید، گفت: خواهشا نگویید که بازیکنان کم کاری می کنند. آنها با تمام وجود تلاش می کنند و از این اتفاق ها در فوتبال رخ می دهد. در دفاع بازیکنان ما خوب هستند، در فوتبال روی اشتباه حریف گل زده می شود و اگر روی دو گل خوب پوشش می دادیم این اتفاق رخ نمی داد. وقتی توپ از بین سه نفر آنطور وارد دروازه می شود حس می کنم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و در این بازی خیلی دستم را روی سرم گذاشتم. واقعا اندازه ۱۰ سال دستم را روی سرم گذاشتم.

قلعه نویی در مورد اینکه الجزیره ضدفوتبال بازی کرد، گفت: عرب ها یاد گرفته اند این چیزها را؛ در دیدار الجزیره با اظفره ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته شد امروز هم باید ۸ دقیقه وقت گرفته می شد. آنها یاد گرفته اند این مسایل را اگر ما توپ را وارد دروازه کنیم این کارها فایده ای ندارد. شاید زنگا این فوتبال را دوست نداشته باشد اما عرب های اینگونه فوتبال را یاد گرفته اند. داور حتی یک تذکر هم به دروازه بان حریف هم نداد.

  قلعه نویی سپس صحنه موقعیتی را که کبه از دست داد را در دوربین گزارشگر تلویزیونی بار دیگر بازبینی کرد.