به گزارش پارس به نقل از ایسنا، آبی پوشان از همان ابتدای بازی نشان دادند به دنبال سه امتیاز هستند. نخستین فرصت این دیدار را آبی پوشان در دقیقه پنجم به دست آوردند و ارسال دیدنی جمشیدیان برای بیک زاده با ضربه سر او همراه شد و پس از برخورد به دروازه بان الجزیره به تیرک دروازه خورد و راهی کرنر شد.

با این حال این حملات چندان دامنه دار نبود و عبدالعزیز بارادا در دقیقه ششم روی اشتباه عجیب خط دفاعی استقلال در داخل محوطه جریمه آبی پوشان صاحب توپ شد و با یک بغل پای فنی گل نخست را برای الجزیره به ثمر رساند. بعد از این گل، بازی به سمت تعادل پیش رفت و در دقیقه ۱۷ ارسال دیدنی خسرو حیدری با ضربه سر خوب قاضی همراه شد تا استقلال گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار در حالی که بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود در دقیقه ۳۶ ساموئل از فاصله ی سی متری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف اندکی راهی اوت شد و تنها یک دقیقه بعد بارادا از خلأ جناح راست استقلال استفاده کرد و در زاویه تقریبا بسته تلاش کرد دروازه رحمتی را باز کند اما دروازه بان استقلال توپ او را به خوبی دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست استقلالی ها چند فرصت نصفه و نیمه را بدست آوردند اما با بی دقتی آنها را از دست دادند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب استقلال در این دیدار: سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، مجید غلام نژاد، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمدمهدی نظری، جی لوید ساموئل و محمد قاضی.