به گزارش پارس به نقل از فارس، سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به بازی های که در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا انجام می شود، پرداخته است.

این پایگاه خبری در مورد بازی فردا استقلال با الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی نوشت: تیم استقلال ایران که بدون امتیاز است در گروه نخست مجبور و محکوم به کسب برد مقابل الجزیره است. در شرایطی که به نظر قلعه نویی و تیمش برای دسترسی به این هدف مصمم هستند، والتر زنگا و مردانش امیدوار به حفظ روند درخشش ۴ بازی اخیر خود در این پیکار هستند.

گروه دوم جایی که فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان با یکدیگر رقابت می کنند، نیز مورد توجه این رسانه قرارگرفته و این پیکار این دو تیم به عنوان نبردی که در آن فولاد صدرنشین توسط بنیادکار محک می خورد سخن به میان آمده است.

به باور گزارشگر این سایت، تراکتورسازی امید زیادی به حضور کریم انصاری فرد در دیدار با العین دارد که با بهره گیری از قابلیت های این بازیکن ملی پوش در زمین العین برنده شود.

این رسانه مجازی همچنین وضعیت سپاهان را پس از برتری مقابل الهلال عربستان، تحول یافته دیده و عنوان کرده تیم اصفهانی در تدارک غلبه بر الاهلی در بازی خانگی است.