به گزارش پارس به نقل از روزنامه گل، وحید شمسایی سهم دیگران در قهرمانی تیمش را بیشتر از خودش می داند: « از هواداران تیم دبیری و مسوولان تیم تشکر می کنم، من در این قهرمانی نقشی نداشتم و این موفقیت با تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان حاصل شد. »

سرمربی- بازیکن دبیری تبریز در مورد تماس های مشکوکی که با خودش و چند بازیکن تیمش گرفته شده بود اینگونه توضیح می دهد: « در هفته های پایانی، چند بار با من و اعضای کادرفنی و مدیریت تیم تماس گرفتند که از این مساله کمی ترسیدم و برای نشان دادن صداقت دبیری، یکی از تماس ها را ضبط و تحویل خبرگزاری ها دادم. در سال های اخیر اتفاق افتاده که تیم رقیب با داور و یا بازیکن حریف تبانی می کند، قبل بازی با تیم ماهان تندیس قم، آقای افتخاری پیش بینی کردند که ما بازی را می بازیم که همگان دیدند با چه وضعی مغلوب شدیم. همه عوامل جمع شده بودند تا ما نتیجه نگیریم ولی خدا بالای سرمان است و به همه چیز اشراف دارد، تیم دبیری به لطف خداوند توانست قهرمان ایران شود. »

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال قصد خداحافظی از دنیای بازیگری را ندارد: « قصد داشتم بعد از قهرمانی دیگر فوتسال بازی نکنم که چندین بار استخاره کردم و نتیجه اش بد آمد و در نهایت از این تصمیم منصرف شدم. » او برای ماندن در دبیری قول قهرمانی آسیا را می دهد: « دست باشگاه برای انتخاب سرمربی آینده تیم باز است، اگر من را بخواهند و قسمت شود در این شهر بمانم، با برنامه حرکت می کنیم و به هواداران قول می دهم در آسیا قهرمان شویم. »