به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۶: ۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز شد. در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد و بعد از آن آبی پوشان به دویدن میان موانع و حرکات استقامتی زیر نظر بدنساز استقلال مشغول شدند.

آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی غایبان امروز تمرین استقلال بودند که به دلیل مصدومیت در این تمرین حاضر نشدند. آندرانیک تیموریان، هافبک ملی پوش استقلال که به دلیل مصدومیت مدتی در تمرین های استقلال نبود، امروز با لباس شخصی به تمرین آمد و مورد استقبال بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال قرار گرفت. او دقایقی با امیر قلعه نویی و دکتر ستوده درباره آخرین وضعیتش به صورت اختصاصی گفت وگو کرد.

بخش دوم تمرین آبی پوشان را بازی آقاوسط تشکیل داد. احمد جمشیدیان در نیمی از تمرین امروز به دویدن به صورت اختصاصی پرداخت.

مسئولان ورزشگاه آزادی و ریاست این مجموعه، با حضور در تمرین استقلال، حدود ۱۰ دقیقه با امیر قلعه نویی به گفت وگو پرداختند. آخرین وضعیت این ورزشگاه، محور اصلی صحبت های آن ها و سرمربی استقلال بود.

دوربین شبکه خبر برای پوشش آخرین وضعیت آبی پوشان امروز به تمرین استقلال آمد و بعد از اینکه موفق نشد با امیر قلعه نویی و جی لوید ساموئل صحبت کند، محل تمرین را ترک کرد.

بخش بعدی تمرین امروز استقلال را فوتبال درون تیمی تشکیل داد که در آن دو تیم تلاش داشتند با حداکثر تعداد پاس ممکن را در تیم خود نگاه دارند و نگذارند حریف توپ را بگیرد. در این تمرین امیر قلعه نویی نظارت ویژه ای داشت و با تذکرات پیاپی به شاگردانش اشتباه های آن ها را اصلاح می کرد. علیرضا نیکبخت واحدی در این تمرین دچار آسیب دیدگی جزئی شد و پس از دقایقی به تمرین بازگشت.

بخش اصلی و پایانی تمرین امروز استقلال را پاس های بلند برای مهاجمان و شوت زنی آنها پس از استپ کردن توپ تشکیل داد. البته این بخش قسمت دومی هم داشت و بازیکنان باید تلاش می کردند با دو پاس به یکدیگر، مهاجم را در موقعیت شوت زنی قرار می دادند.

قلعه نویی در این بخش انتقادات زیادی را به شاگردانش وارد کرد تا آنجا که در جایی خطاب به آن ها گفت: این تمرین که کاری ندارد. مثلا بازیکن ملی هستید.

مهرداد اولادی و محمد قاضی در این بخش از تمرین موفق تر از سایرین بودند اما اکثر بازیکنان استقلال دقت لازم را در شوت های خود نداشتند.

تمرین امروز استقلال ساعت ۱۷: ۴۵ به پایان رسید.