به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هواداران تیم های رئال مادرید و بارسلونا برای تماشای جدال بعدی این ۲ تیم بیش از هر زمان دیگری باید هزینه کنند. هر هوادار برای تماشای حسا س ترین بازی نیم فصل دوم لالیگا که بامداد ۴ فروردین ۱۳۹۳ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، حداقل باید ۷۰ یورو بپردازد و این در حالی است که بلیت جایگاه ویژه سانتیاگوبرنابئو تا ۳۴۰ یورو هم می رسد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، فروش عمومی بلیت های ال کلاسیکو از روز دوشنبه این هفته آغاز خواهد شد و این در صورتی است که پس از فروش بلیت به هواداران عضو دو باشگاه، بلیت دیگری باقی مانده باشد.

ارزان ترین بلیت برای تماشای ال کلاسیکو که ۷۰ یورو قیمت دارد مربوط به سکوهای ضلع شمال و جنوب طبقه چهارم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است. این در حالی است که تماشای بازی از طبقه سوم ورزشگاه مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ یورو هزینه دارد. این رقم برای تماشای بازی از طبقه دوم بین ۱۳۵ تا ۲۱۵ یورو است. همچنین تماشای بازی از طبقه اول از ۱۸۵ تا ۲۹۵ یورو هزینه دارد.

گران ترین بلیت ها هم مخصوص آن دسته از هوادارانی است که می خواهند بازی را از جایگاه ویژه تماشا کنند، قسمتی از ورزشگاه که حضور در آن مستلزم خرید بلیت های از ۲۱۰ تا ۳۴۰ یورو است.