به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یکی از رسانه های خارجی نوشته بود که باشگاه منچستریونایتد علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم نایمخن هلند را زیر نظر گرفته است. خودش می گوید این موضوع در حد حرف هم برای او افتخاری محسوب می شود و البته رسیدن به یکی از بهترین تیم های دنیا را دست یافتنی می داند. جهانبخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این باره صحبت کرده است.

  یکی از رسانه های خارجی نوشته بود منچستریونایتد تو را زیر نظر دارد. درباره این موضوع صحبت جدی با تو، باشگاه نایمخن یا مدیربرنامه هایت شده است؟

من هم فقط این موضوع را در رسانه ها دیدم و آن را از مدیربرنامه هایم جویا شدم که با او هم صحبتی نشده و باشگاه هم چیزی به من نگفته است. بالاخره شرایط خاصی است و اولین سال حضورم در نایمخن را سپری می کنم. قرارداد ۳ ساله با این باشگاه دارم و به همین دلیل هنوز از جدا شدن و پیوستن به تیم جدیدی صحبت نکرده ام. درباره خبر منچستریونایتد باید بگویم برای خودم خیلی جالب بود که در سایت ها دیدم و دوستانم با من در این باره صحبت کردند. بودن چنین صحبت هایی خیلی خوب است و حتی اگر درباره آدم صحبت هم شود یک حس خوب دارد اما خودم این موضوع و صحبت حضورم در منچستریونایتد را جدی نگرفتم.

چرا جدی نگرفتی؟

ما جام جهانی را در پیش داریم و این مسابقات بسیار مهم تر است که بعد از آن و با توجه به عملکردم می تواند هر شرایطی به وجود بیاید. من معتقدم انسان باید مرحله به مرحله پیش برود و گام هایش را کوتاه و آهسته بردارد تا اینکه بخواهد یک دفعه ۱۰ پله را طی کند و زود هم متوقف شود.

  وقتی چنین صحبتی درباره بازیکنی شود و پیشنهادی از منچستریونایتد داشته باشد، بسیار هیجان انگیز است. پیش آمدن چنین موضوعی به انگیزه هایت هم اضافه می کند؟

مطمئناً انگیزه خیلی خوبی است حتی اگر در حد صحبت کردن باشد. برای خودم خیلی خوب است اما از سوی دیگر کارم را سخت تر می کند تا کیفیتم را بالاتر ببرم و تلاشم را بیشتر کنم. مطمئن باشید همیشه تلاشم را می کنم که به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنم.

خودت بازی در لیگ برتر انگلیس و بازی در منچستریونایتد را دوست داری یا حضور در لیگ دیگری هدفت است؟

این موضوعی است که تا به حال به آن فکر نکرده ام.

  این موضوع برای خودت آرزوست یا هدفی دست یافتنی؟

آرزو ۲ شرایط دارد. یکی آرزو می کند و هیچ تلاشی برای رسیدن به آرزویش نمی کند و خواسته ای هم ندارد اما برخی آرزو و برای رسیدنش تلاش می کنند. رسیدن به تیم های بزرگ دنیا آرزوی دست نیافتنی نیست و من من آنها را دست یافتنی می بینم. اگر کسی چیزی را بخواهد و برای آن تلاش کند، مطمئنا می تواند آن را به دست بیاورد.

من هم تلاش می کنم به موفقیت های بزرگ برسم که این هم برای خودم خوب است و هم باید تلاش کنم نماینده شایسته ای از ایران باشم. این مسئله مهم تر است چون در شرایطی که ما به جام جهانی رفتیم این موضوع می تواند شانس بازیکنان کشورمان را هم افزایش دهد و به همین دلیل سعی می کنم نماینده خوبی از ایران باشم. رسیدن به منچستریونایتد را دست یافتنی می بینم.