به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیدجلال حسینی ابتدا در مورد وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: در یک هفته اخیر فیزیوتراپی و آب درمانی را در دستور کار داشته ام و خوشبختانه نسبت به چند روز گذشته وضعیت بهتری دارم. قرار است دوباره ناحیه آسیب دیده ام معاینه شود تا پزشک متخصص در مورد وضعیت فعلی ام نظر دهد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خیلی زود به ترکیب تیم پرسپولیس برگردد، گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا یکی، ۲ روز آینده نرم دویی را شروع خواهم کرد. تمام تلاشم این است که به بازی پرسپولیس و داماش برسم.

حسینی در ادامه در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اعتراض بازیکنان این تیم در چند روز اخیر افزود: من از شما سؤال می کنم که چه کسی می خواهد جوابگو ما باشد؟ مردم فکر می کنند که بازیکن نباید به خاطر پول اعتراض کند ولی چرا کسی در مورد مسئولان حرف نمی زنند؟

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم که تا آخر لیگ نهایت تلاش خود را انجام دهیم و به مشکلات مالی فکر نکنیم. ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا قهرمان شویم و به مشکلات مالی هم فکر نمی کنیم اما سؤال من این است که چرا هواداران پرسپولیس به مسئولان اعتراض نمی کنند؟ اگر آنها واقعاً بازیکنان پرسپولیس و این تیم را دوست دارند بهتر است به مسئولان اعتراض کنند که چرا به فکر بازیکنان نیستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد: پیش از بازی با فجرسپاسی که اعتصاب کردیم، همه کاسه و کوزه ها سر ما شکسته شد و هیچ کس به مسئولان اعتراضی نکرد. مگر باشگاه پرسپولیس یک باشگاه کوچک است که چنین مشکلاتی وجود داشته باشد و کسی به آن رسیدگی نکند؟ وقتی به پروین پول نمی دهند طبیعی است که او هم نمی تواند کار خاصی انجام دهد. قبلاً که آقای رویانیان را ۴ ماه روی هوا نگه داشتند و مدام بحث ماندن یا کنار گذاشتن او مطرح شد و حالا هم به پروین پول نمی دهند و چیزی در اختیارش نمی گذارند.

حسینی به مشکلات باشگاه استقلال هم اشاره کرد و گفت: من با بازیکنان استقلال هم که صحبت می کنم چنین شرایطی دارند و به طور جدی با مشکلات مالی مواجه هستند. شما می بینید که بعضی از تیم های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند خیلی راحت کارشان را دنبال می کنند و مشکل مالی ندارند اما در مورد استقلال و پرسپولیس اینطور نیست. من نمی خواهم در مورد مسائل مدیریتی صحبت کنم ولی حداقل یکی از مسئولان وزارت ورزش بیاید و حرف بازیکنان استقلال و پرسپولیس را گوش کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ۳ بازی دیگر به پایان لیگ برتر باقی مانده است و الان بازیکنان از خود می پرسند که چگونه باید پول خود را دریافت کنند. حداقل به بازیکنان ارزش بگذارند و یک نفر از وزارت ورزش به حرف ما توجه کند. بازیکنان پرسپولیس الان با مشکلات زیادی مواجه هستند. باور کنید خودم شرایط سختی را پشت سر می گذارم و حتی ماشین هم ندارم.

این مدافع ملی پوش در خاتمه تصریح کرد: هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که بدون توجه به این مسائل کار خودمان را انجام می دهیم ولی متاسفانه هیچ کس نیست که به مشکلات ما رسیدگی کند.