به گزارش پارس به نقل از  نامه، مهدی رحمتی همانند فصل های گذشته یکی از مهره های موثر استقلال به شمار رفته و در بسیاری از مسابقات با عملکرد خود باعث پیروزی تیمش شده است.

رحمتی اما در فصل جاری گل های بدی نیز دریافت کرده که به سوژه ای برای منتقدانش تبدیل شده است. وی اخیرا در انزلی واکنش ناپسندی به تشویق دانیال داوری نشان داد که تا مدت ها سوژه رسانه ها بود.

داوری در بازی دوستانه تیم ملی برابر گینه عملکردی ضعیف از خود نشان داد و مورد انتقاد تماشاگران قرار گرفت و هواداران استقلال نیز با هجوم به صفحه فیس بوک وی مطالبی در حمایت از رحمتی عنوان کردند که با واکنش این دروازه بان مواجه نشد.

کمی بعد استقلال در قطر به مصاف الریان رفت و این بار رحمتی با اشتباهی فاحش یک گل سه امتیازی به حریف تقدیم کرد تا انتقادها از وی اوج بگیرد.

در شرایطی که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مهدی رحمتی و گلی که از الریان خورد را به سوژه ای برای کری خوانی تبدیل کرده بودند، از مازندران خبر رسید که پرسپولیس با یک گل مغلوب نساجی شده است و مهاجم مازنی ها توانسته از فاصله ای ۳۰ متری دروازه نیلسون را باز کند.

این اتفاق باعث شده تا استقلالی ها دست به مقابله به مثل زده و به گل خورده پرسپولیس از فاصله دور بپردازند تا به این شکل به انتقادها از رحمتی واکنش نشان دهند.