به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، سعید آذری با ارسال نامه ای مکتوب به علی پروین خواهان مذاکره در خصوص وضعیت محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی و محسن مسلمان شد.

بعد از پایان نیم فصل اول محسن مسلمان به عنوان بازیکن قرضی و در قبال مبادله با خانزاده و غریبی راهی پرسپولیس شد. قرار بود او مبلغ قراردادش را از ذوب آهنی ها و خانزاده و غریبی پولشان را از پرسپولیس دریافت کنند اما تاکنون هر دو بازیکن نتوانستند حتی ریالی هم از مسئولین پرسپولیس دریافت کنند تا از این بابت حسابی شاکی و ناراحت باشند.

هر دو نفر طی جلسه ای که با مدیرعامل ذوب آهن داشتند از شرایط شان در این تیم ابراز رضایت کرده و گفتند در صورت توافق حاضرند در این تیم ماندگار و به کارشان ادامه بدهند.

حالا در این چند روز که یاران فیروز کریمی برای برگزاری اردویی چند روزه به پردیس کرج آمدند فرصت خوبی برای سعید آذری بود تا مذاکراتش را در خصوص این چند بازیکن با علی پروین ادامه دهد.

آذری عنوان کرده در صورت تمایل باشگاه پرسپولیس حاضر است محسن مسلمان را برای همیشه به سرخپوشان بدهد به شرایطی که رضایت نامه دائمی محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی را برای ذو ب آهن صادر کنند.

آذری از عملکرد این دو بازیکن به حدی راضی است که گفته پرسپولیسی ها تاکنون نتوانستند پول خانزاده و غریبی را بدهند در صورتی که رضایت نامه آنها را به ما بدهید حتی کل مبلغ پرداختی باشگاه پرسپولیس را به این دو نفر پرداخت می کنیم و در مقابل پرسپولیس هم رقم قرارداد مسلمان را به این بازیکن پرداخت کند.

البته پروین تاکنون هیچ جوابی به درخواست آذری نداده و معتقد است باید تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص شود آن وقت نظرمان را در خصوص این تبادل بازیکن اعلام کنیم. اما با عجله ای که سعید آذری دارد شاید تکلیف هر سه نفر زودتر از معرفی سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود.