به گزارش پارس به نقل از ایران ورزشی، « سپاهان من را می خواهد. فصل بعد می روم آنجا. » خندید و آبمیوه اش را خورد و رفت. انگار داستان جدی است و فصل بعد دیگر او را روی نیمکت استقلال نمی بینیم اما یک سوال مدام در ذهنمان می چرخد؛ چرا پی درپی در مصاحبه هایش می گوید اولویتم برای فصل بعد استقلال است؟ اگر اولویتش استقلال است چرا در محافل خصوصی صحبت از سپاهان به میان می آورد؟ امیرقلعه نویی گیجمان کرده است.

اظهارات رسمی اش نشانی از رفتن ندارد اما در صحبت های غیررسمی اش رگه هایی از ماندن را نمی شود مشاهده کرد. آنهایی که در یک آبمیوه گیری حوالی میدان قدس تجریش حرف های امیر قلعه نویی را شنیدند قاطعانه از جدایی امیر قلعه نویی می گویند اما اینجا در رسانه ها صحبت قطعی از رفتن قلعه نویی نیست.

شاید با تداوم نتایج ضعیف استقلال این احتمال قوت بگیرد اما اکنون نمی شود جدایی او را از استقلال قطعی دانست هر چند که آن حرف ها را هم نمی شود نادیده گرفت، یعنی از این گوش شنیده و از گوش دیگر در داد.

قلعه نویی به چه چیزی فکر می کند؟ آیا او دوباره می خواهد شانسش را در اصفهان بیازماید؟ اساسا آیا سپاهانی ها این شایعات را تایید می کنند؟ آیا آنها هم راغبند دوباره با قلعه نویی کار کنند؟ اینها سوال هایی است که به زودی پاسخش را خواهیم یافت.

می گویند قرار است استقلال فصل بعد زیر و رو شود. فتح الله زاده برود و قلعه نویی هم همچنین و این وسط هواداران معطل مانده اند که چه کسی مدیر می شود و چه کسی مربیگری.

شاید خیلی ها دوست داشته باشند مربی استقلال به واسطه نمایش ضعیف ماه های اخیر تغییر کند اما قلعه نویی هنوز هم میان بسیاری از هواداران جایگاه دارد و ممکن است رفتنش از استقلال آسیب هایی به این تیم وارد کند.

به هر شکل ماجرای امیر و استقلال با شنیدن این جمله از زبان امیر قلعه نویی قدری پیچیده می شود و این پرسش را بارها به ذهن متبادر می کند که چرا قلعه نویی در مصاحبه های رسمی اش حرف از ماندن زده اما انگار پشت پرده در حال رایزنی با اصفهانی ها است و حتی کار را هم تمام کرده است.

از این شنیده ها البته می شود برداشت های گوناگونی داشت و چند احتمال را داد. شاید قلعه نویی برای بازارگرمی آن حرف ها را زده باشد، برای اینکه دستمزدش را بالا ببرد و شاید هم جدایی او قطعی است و فصل بعد مربی دیگری به استقلال خواهد آمد. قدری صبر می کنیم…