به گزارش پارس به نقل از ایران رزشی، ماجرا به شب قبل از بازی برمی گردد. لحظه ای که مهدی رحمتی با حسین امانتی یکی از مسئولان تیم و حمید بابازده درباره وضعیت نور ورزشگاه اختصاصی الریان صحبت می کرد.

شماره یک از همان ساعات نگران بود و در صحبت هایی که با آنها داشت می گفت: « بازی های زیادی را در ورزشگاه اختصاصی الریان انجام دادم. اینجا همه چیزش خوب است اما یک ایراد بزرگ برای دروازه بان ها دارد. نور پروژکتورهای ورزشگاه اختصاصی الریان خیلی ناجور است و گاهی وقت ها اصلا نمی شود توپ را دید. »

صحبت های رحمتی قدری حمید بابازاده را نگران کرده بود با این حال مربی دروازه بان های استقلال برای اینکه موجب کاهش روحیه شماره یک نشود درباره اعتراض رحمتی به کیفیت نور ورزشگاه چیزی نگفت و ابراز امیدواری کرد که هیچ اتفاق ناگواری نیفتد تا اینکه همان شد که رحمتی پیش بینی کرده بود و حوالی دقیقه ۱۵ وقتی لوچسکیو توپ را به آرامی روی دروازه استقلال سانتر کرد رحمتی واکنش عجیبی نشان داد و نتوانست توپ را کنترل کند و در نهایت توپ زیر پای اوچه افتاد و این بازیکن نیجریه ای هم دروازه خالی را گشود.

بعد از بازی مهدی رحمتی که اعصابش به هم ریخته بود به محض آنکه حمید بابازاده را دید گفت: « دیدید حمید خان! گفتم نور این ورزشگاه ناجور است. باورکنید من اصلا توپ را ندیدم. توپ اول به سمت چپ من آمد اما وقتی نزدیکم شد دیدم سمت راستم است. به محض اینکه آمدم واکنش نشان بدهم دیگر دیر شده بود و توپ از بین دست هایم سر خورد. اصلا توپ را درست ندیدم. قسم می خورم توپ را ندیدم. »

بابازاده هم که همیشه اینگونه مواقع مرهم زخم است رو به رحمتی کرد گفت: « اشکالی ندارد. از این اتفاق ها برای هر دروازه بانی می افتد. مهم این است که توپ را ندیدی و آن واکنش را نشان دادی. اگر توپ را می دیدی و نور ورزشگاه آزارت نمی داد حتما توپ را می گرفتی. »

البته مهدی رحمتی در مصاحبه ای که پس از بازی داشت هرگز به این موضوع اشاره نکرد که شب قبل از بازی بابت ناجور بودن نور ورزشگاه الریان حرف هایی به حمید بابازاده و حتی حسین امانتی زده است.

شاید رحمتی از این می ترسیده که گفتن چنین حرف هایی انتقادهای بیشتری را باعث شود و همه او را بهانه جو خطاب کنند. برای همین رحمتی این ماجرا را افشا نکرد و با گفتن این جمله که از هواداران عذر می خواهم داستان عجیب آن گل حیرت انگیز را پایان داد.