به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین پاپی در مورد پیروزی ۳ بر ۲ سپاهان مقابل الهلال عربستان گفت: اگر در این دیدار پیروز نمی شدیم هیچ روحیه ای برای سایر بازی ها نداشتیم. تا آخر بازی تلاش کردیم. مثل بعضی بازی ها که وقتی عقب می افتادیم همه چیز را تمام شده ندیدیم و با تلاش تا آخر مسابقه توانستیم ۳ امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چه دلیلی باعث شد سپاهان در نیمه اول بعد از شروع طوفانی در نهایت ۲ بر یک بازنده به رختکن برود، عنوان کرد: نگاه کنید و ببینید ما چطور گل خوردیم. فوتبال همین است. در لیگ قهرمانان آسیا اگر اشتباه کنید گل می خورید و اگر حریف اشتباه کند به گل می رسید. بعد از اینکه بازی را در نیمه اول از دست دادیم در نیمه دوم بازی را رها نکردیم و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه سپاهان با این برد به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شد، خاطرنشان کرد: اگر پیروز هم نمی شدیم امید داشتیم. السد قطر که صدرنشین است ۴ امتیاز دارد. خدا را شکر اکنون شرایط ما بهتر شد و این پیروزی به وضعیت سپاهان در جدول بهبود بخشید.

پاپی در ادامه تأکید کرد: فرق سپاهان با سایر تیم ها این است که عملکرد ما هیچ ربطی به عملکرد رقیبان ندارد. اگر سپاهان در روز خوبش نباشد به حریف لیگ دسته دومی هم می بازیم اما اگر خوب باشیم السد قطر، الهلال عربستان و هر تیم دیگری را می بریم.

وی با اشاره به اینکه هواداران سپاهان همیشه حمایت خوبی از این تیم داشتند، عنوان کرد: واقعا باید از هواداران تشکر کرد. در آن شرایط سخت به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. در دیدارهای گذشته نیز این حمایت را از تیم می دیدیم. مقابل تراکتورسازی با هوادارن ما به تبریز آمدند و همیشه همراه تیم هستند.

پاپی در مورد دیدار سوم سپاهان مقابل الاهلی امارات، گفت: الاهلی نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده است. تجربه این تیم بسیار بالاست. در بازی اول الاهلی ابتدا دو بر صفر الهلال جلو افتاد اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. کار سختی داریم و امیدوارم در این دیدار به ۳ امتیاز برسیم.

هافبک سپاهان در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر و اینکه سپاهان می تواند سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد یا قهرمان شود، تصریح کرد: اگر در ۳ بازی پایانی لیگ برتر پیروز شویم بدون شک سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می کنیم. اما قهرمانی سپاهان بستگی به عملکرد رقیبان دارد. باید منتظر ۳ هفته آخر لیگ برتر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.