به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی یک هفته ای مازندران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانیم.

*حدود هزار هوادار مازندرانی که طرفدار پرسپولیس بودند امروز از ساعت ۱۲ مقابل هتل قرمزپوشان جمع شدند و اتوبوس پرسپولیسی ها را از هتل تا محل بازی پرسپولیس و نساجی همراهی کردند. همین موضوع باعث شده بود تا ترافیک سنگینی در اتوبان های منتهی به ورزشگاهی که قرمزپوشان نساجی بازی داشتند به وجود بیاید.

*قبل از بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی مازندران دیداری تدارکاتی بین نونهالان پرسپولیس قائمشهر و نساجی انجام شد که این دیدار با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت.

*محمد نوری که به دلیل برخی مشکلات شخصی در بازی امروز حضور ندارد. این بازیکن زودتر از سایرین به تهران برای پیگیری برخی از مشکلات شخصی اش بازگشته است.

*ترکیب پرسپولیس نیز برای بازی مقابل نساجی مشخص شد. نیلسون، پولادی، نورمحمدی، بنگر، ماهینی، کفشگری، دهنوی، عالیشاه، عباس زاده، حقیقی و خلعتبری؛ یازده بازیکن پرسپولیس برای بازی امروز هستند.

*بنر بزرگی از عباس زاده در ورزشگاه نصب شده که مازندرانی ها او را پدیده لیگ برتر معرفی کرده اند.

*مسئولان تیم نساجی مازندران قبل از شروع بازی حلقه گلی را به علی دایی بابت زحماتش در فوتبال ایران هدیه دادند.

*خوش و بش گرم بذرنشان با دایی و بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع بازی در نوع خود جالب بود.

*تا ۲۰ دقیقه مانده به شروع بازی حدود ۸هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*قبل از شروع بازی از دو قهرمان شطرنج باز مازندران که در مسابقات جهانی نیز مقام هایی را کسب کرده اند با نام های ابراهیمی و اسدی تقدیر شد. علی دایی هدایای این قهرمانان را به آنها هدیه داد.

*این بازی به طور مستقیم از شبکه خبررسانی مازندران روی آنتن خواهد رفت.

*در ورزشگاه وطنی در حال حاضر بارش شدید باران در حال باریدن اشت.