به گزارش پارس به نقل از فارس، ژوزه مورینیو مدام در حال وارد آوردن فشار به منچسترسیتی در لیگ برتر است و یحیی توره در این باره اظهار داشت: من فکر می کنم مورینیو بیشتر از قبل حرف می زند شاید به خاطر اینکه رسانه های انگلیسی این طور دوست دارند. او یک مربی است و باید کمی احترام بگذارد. او همیه درباره همه صحبت می کند و این راه درستی نیست. به همین دلیل بود که هروقت مورینیو اینجا بود، بارسلونا همیشه مادرید را شکست می داد.

وی در خصوص صحبت های مورینیو که سیتی را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانسته، گفت: هرگز این گونه نیست. چلسی ۹ امتیاز بالاتر از ما است. سه بازی دیگر داریم اما ممکن است در هر سه بازی شکست بخوریم. از نظر من چلسی بخت اول قهرمانی است.

بازیکن سیتی خاطرنشان کرد: چرا نباید در یک رقابت دیگر قهرمان شویم؟ تا کنون قهرمان یک جام شده ایم. نمی توانید این حرف را بزنید. فوتبال یک رقابت است و تنها یک تیم در هر رقابتی می تواند قهرمان شود.

توره اضافه کرد: با وجود کسب یک جام نباید بگویید که ما شکست خورده ایم. اکنون می خواهیم جام های بیشتری به دست آوریم اما تیم ها برای شکست ما مصمم شده اند؛ بنابراین این کار همیشه سخت است. تیم ها مقابل ما بسیار باانگیزه هستند. باید بفهمید که ما ماشین نیستیم.