به گزارش پارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کاروان تراکتورسازی بعد از دیدار مقابل لخویا قطر که با تساوی بدون گل به پایان رسید دیروز به شهر امارت سفر کرد.

بازیکنان تراکتورسازی دیشب اولین تمرین خود را در دبی زیر نظر تونی اولیویرا برگزار کردند.

در این تمرین که با حضور همه بازیکنان برگزار شد بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند، بازیکنان فیکس و ذخیره بازی دیروز به صورت جداگانه تمرین کردند و سپس راهی استخر شدند.

همچنین محمدرضا فیاض سفیر ایران در امارات در تمرین تراکتورسازی حاضر شد، فیاض که با هیات همراه به محل اردوی تراکتورساز آمده بود دقایقی را در تمرین تراکتورساز حاضر شد و ضمن خوش آمد گویی به اعضای تیم از بازیکنان خواست در دیدار مقابل العین به پیروزی برسند.

او دقایقی با نظمی مدیرعامل باشگاه و تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی گفت وگو کرد. فیاض پس از تمرین در ضیافت شام تراکتورسازی حاضر شد و از تیم برای یک وعده ضیافت ناهار دعوت کرد.

* علی کریمی که به دلیل مشکل مالیاتی نتوانست تراکتورسازی را در سفر به قطر همراهی کند دیروز بعد از حل مشکلش همانطور که از قبل وعده داده شده بود به امارات سفر کرد و در اردوی قرمزپوشان تبریزی حاضر شد. کریمی دیروز کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

تراکتورسازی و العین امارت در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (گروه C) روز سه شنبه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.