به گزارش پارس به نقل از فارس، سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پارگی عضله شکم اردوی پرسپولیسی ها در مازندران را ترک کرد و به تهران بازگشت تا تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی را در تهران دنبال کند اما حسینی پس از حدود ۶ جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی قرار است شنبه زیر نظر یکی از متخصصان تست شود و در صورت نیاز حتی ام آرآی نیز بگیرد تا تکلیفش برای حضور در تمرینات آینده مشخص شود.

البته حسینی اعلام کرد که وضعیتش خیلی بهتر از گذشته است.

همچنین خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه علی دایی به بازیکنان مازندرانی تیمش اعلام کرد با توجه به تعطیلی تمرینات قرمزپوشان در روز شنبه آنها این اجازه را دارند تا فردا همراه با پرسپولیسی ها به تهران نیایند و جداگانه عازم تهران شوند، این موضوع باعث خوشحالی بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا مازندرانی ها شده بود. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با نساجی جمعه به تهران بازمی گردد.

همچنین فریدون فضلی مهاجم سابق تیم فوتبال صبا که رابطه بسیار خوبی هم با علی دایی دارد و به عنوان آقای گل لیگ برتر هم در یک دوره شناخته شد، با علی دایی دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار فضلی خاطرات گذشته خود را در دوران فوتبالی اش مخصوصا در صبا را با دایی مرور کرد.