به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عباس ترابیان خاطرنشان کرد: در جلسه برگزار شده که در آن مسئولان فدراسیون فوتبال، نمایندگان آلشپرت و نمایندگان فناپ و دیگر حامیان تیم ملی حضور داشتند قرار بر این شد تا از طریق قضایی، برخورد بسیار شدیدی با کسانی که در مغازه ها و بدون کسب اجازه و مجوزهای لازم از برند تیم ملی استفاده می کنند شود.

او افزود: متاسفانه جای خالی قانون کپی رایت در این زمینه به شدت احساس می شود زیرا شاهد آن هستیم که در بسیاری از مغازه های ورزشی همچون منیریه به راحتی از این برند سوء استفاده می شود و مطمئن باشید به زودی اقدامات جدی علیه این قبیل کارها صورت می پذیرد.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ایران دیگر مسئله ای که در این جلسه مطرح شده بود را ارائه تمامی امکانات مربوط به تیم ملی همچون لباس و مباحث هواداری و… از طریق یک کانال رسمی عنوان کرد و گفت: باید مواردی چون لباس، یار دوازدهم، مباحث هواداری، تماما از طریق یک کانال مطرح و پیگیری شود و اجازه نخواهیم داد تا یک عده، اجناس مبتذل خود را با برند اسپانسر تیم ملی به فروش برسانند.

ترابیان گفت: تمامی این اقدامات فقط از یک منبع ارائه می شود و هر کس که علاقه مند به دریافت پکیجی از لباس های تیم ملی باشد، می تواند به راحتی از طریق این کانال به اجناس اورجینال دسترسی داشته باشد.