به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اتفاقی که از ۳ هفته پیش احتمال آن می رفت رخ داد و میلان با قبول شکستی تحقیر آمیز برابر اتلتیکومادرید از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. روسونری که در بازی خانگی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی با یک گل مقابل حریف اسپانیایی اش تن به شکست داده بود، شب گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه ویسنته کالدرون هم با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و در مجموع ۲ بازی با نتیجه ۵ بر یک باخت و حذف شد.

کلارنس سیدورف، سرمربی میلان در واکنش به ناکامی شاگردانش که آخرین فرصت کسب جام در فصل جاری را هم از آنها گرفت، اظهار داشت: از نظر روانی، ما هر زمان که از حریف عقب افتاده ایم به مشکل برخورده ایم و دچار افت روحیه شده ایم. این بار هم این اتفاق تکرار شد. در نیمه اول ما یک گل زودهنگام دریافت کردیم. چند دقیقه بعد توانستیم واکنش خوبی به گل خورده نشان دهیم و آن را جبران کنیم. پس از گلی که زدیم توانستیم بازی را تحت کنترل در آوریم اما اتلتیکومادرید دوباره گل زد و این ضربه روحی سنگینی به بازیکنان من زد. این بار آنها دیگر نتوانستند واکنش نشان دهند.

سیدورف افزود: در نیمه دوم تیم ما روحیه جنگندگی خود را از دست داد آن هم در چنین دیداری که به شدت به این مقوله نیاز داشتیم. ما در این نیمه بیشتر در زمین خودمان بودیم و نتوانستیم در حملات موقعیت سازی کنیم. من از نمایشی که تیمم ارائه داد ناامید شدم. در رختکن ما در کنار یکدیگر اوضاع را تحلیل کردیم. لیگ قهرمانان اروپا برای ما هدف مهمی بود اما حالا در این رقابت ها به پایان راه رسیده ایم. از اکنون تا پایان فصل سری A باید برای خودمان اهداف دیگری ترسیم کنیم. ۱۱ هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده و ما باید اهداف دقیقی برای خود داشته باشیم چون نمی توانیم زحماتی که تا الان کشیده ایم را به هدر دهیم.

ستاره پیشین خط میانی میلان در خاتمه تصریح کرد: در بازی رفت عملکرد خوبی داشتیم و در این بازی هم در نیمه اول ثابت کردیم پتانسیل صعود داریم. بازیکنان من همیشه زمانی که می بازند روحیه خود را از دست می دهند به خصوص زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا می بازند. وظیفه من این است که روحیه و اعتماد به نفس را به آنها برگردانم تا بار دیگر هر کاری که از دست شان ساخته است انجام دهند.