به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، هنوز اختلاف علی دایی و علی پروین تمام نشده سلطان با تهیه لیستی بلندبالا از بازیکنان مدنظر پیگیر بستن تیم فصل آینده است.

این در حالی است که هنوز سرمربی و مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص نشده و علی پروین برای اینکه فرصت را از دست ندهد به دنبال جذب مهره های جدید است.

با مسجل شدن جدایی سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی و میثم حسینی سلطان می داند که در خط دفاع دچار کمبودهای فراوانی خواهند شد بنابراین به هیچ عنوان نمی خواهد منتظر مشخص شدن مربیان بعدی باشد.

هر چند شاید هم علی دایی در پرسپولیس ماندگار شود اما مدیرعامل موقت سرخ ها در خفا پیگیر جذب بازیکنان فصل آینده اش است و به هیچ عنوان دوست ندارد تیمش در این مورد از بقیه عقب بماند.

هادی عقیلی، محمد نصرتی و شجاع خلیل زاده سه مدافعی هستند که نامشان در لیست خریدهای پروین دیده می شود. جالب اینکه هر سه مدافع با علی دایی ارتباط بسیار خوبی دارند و به همین دلیل از مذاکره با مسئولین فعلی خودداری کردند.

همچنین حامد لک و محمد غلامی نیز بازیکنانی هستند که از سوی اطرافیان پروین پیشنهاداتی را برای پرسپولیسی شدن دریافت کردند.

* سکوت معنی دار دایی

علی دایی متوجه شده که پروین مذاکره با بازیکنان موردنظرش را آغاز کرده اما او هیچ واکنشی در این خصوص نشان نداده و بعد از اینکه نزدیکانش خبر دادند که پروین صحبت با چند بازیکن لیگ برتر را آغاز کرده سکوت کرد و گفت: « بگذارید آنها با هر که دوست دارند مذاکره کنند حتی در این مورد نمی توانم کار خاصی کنم چرا که مدیرعامل نیستم و همانطور که یک روز به پرسپولیس آمدم یک روز هم باید از اینجا بروم. »

حتی دایی گفته: « در صورتی که بخواهم در این تیم بمانم شک نکنید ۹۰ درصد بازیکنان و اسکلت تیم را حفظ خواهم کرد و اجازه نخواهم داد کسی از تیمم جدا شود. »

* سرمربی آینده برای مهره های پروین مهم است

اما وقتی هادی عقیلی، محمد غلامی و بقیه مهره های مورد نظر پروین متوجه شدند برای فصل آینده جزو گزینه های پرسپولیس هستند اعلام کردند هنوز شرایط پرسپولیس مشخص نیست، اول باید ببینیم مدیرعامل و سرمربی آینده این تیم چه کسانی هستند و وضعیت مالی به کجا می کشد بعد پیشنهاد آنها را بررسی کنیم. وقتی هنوز تکلیف سرمربی مشخص نشده چه جوابی داریم به آنها بدهیم.

محمد غلامی و هادی عقیلی که حضورشان در پرسپولیس جدی تر از بقیه است گفتند برای ما سرمربی بعدی خیلی مهم است شاید اگر با پروین قرارداد بستیم جزو گزینه های سرمربی نباشیم آن وقت تکلیف چیست؟ !

محمد نصرتی و شجاع خلیل زاده هم درخصوص مذاکره با پرسپولیس نه تنها سکوت کردند بلکه گفتند تاکنون هیچ مذاکره ای با نزدیکان پروین نداشتیم. آنها نمی خواهند هنوز چیزی نشده نامشان بر سر زبان ها بیفتد.

در خصوص پست دروازه بانی هم می گویند به احتمال زیاد نیلسون از پرسپولیس رفتنی است و به همین دلیل نام چند دروازه بان در لیست سلطان دیده می شود که مهم ترین گزینه حامد لک است.

حتی مشاورین پروین چندین بار با این دروازه بان جوان وارد مذاکره شدند که او تاکنون به علت مشخص نبودن تکلیف پرسپولیس هیچ جوابی به درخواست آنها نداده است.

هر چند لک از ته دل پرسپولیسی است اما او نیز مانند بقیه منطقی فکر کرده و می گوید اگر در لیست مربی بعدی این تیم بودم آن وقت شرایط را بررسی می کنم.

* بازیکنان از خط و نشان پروین آگاه شدند

با این شرایط بد مالی کاملا مشخص بود که اکثر بازیکنان پرسپولیس به فکر جدایی از این تیم می افتند. آن طور که شنیدیم ۷۵ درصد بازیکنان نغمه جدایی سر داده و گفتند به تیمی می رویم که از لحاظ مالی هیچ دغدغه ای نداشته باشیم.

واکنش علی پروین هم در این خصوص جالب توجه است: « هر بازیکنی خواهان جدایی است می تواند رضایت نامه اش را بگیرد. بازیکنان باید افتخار کنند که پیراهن تیم بزرگی مانند پرسپولیس را بر تن می کنند. »

پروین برای اینکه به جدایی طلبان ضرب شصت نشان بدهد کاری کرده تا آنها نیز از مذاکره سلطان با جانشینانشان مطلع شوند. پروین گفته بازیکنان باید یاد بگیرند پرسپولیس با همه تیم ها فرق می کند و نباید اینقدر برایمان خط و نشان بکشند.

حتی در اردوی پرسپولیسی ها بحث جالبی بین عده ای از بازیکنان مانند میثم حسینی، امید عالیشاه، علیرضا نورمحمدی، رضا حقیقی و… صورت گرفته بود و آنها درخصوص شایعاتی که درخصوص حضور جانشینانشان در پرسپولیس شنیده می شود بحث می کردند.

بعضی از آنها به خاطر اینکه هنوز فصل تمام نشده اطرافیان سلطان به بعضی از بازیکنان تیم های دیگر قول پیراهن پرسپولیس را دادند ناراحت بوده و می گفتند این کار آنها نشان می دهد که در صورت جدایی دایی خیلی ها در پرسپولیس ماندنی نخواهند شد.